-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
From: "Icek" <i...@d...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kontrolka ABS pytanie. Opcje
Date: Sun, 4 Jul 2010 12:16:25 +0200
Organization: ATMAN
Lines: 22
Message-ID: <i0pmuj$q0b$1@node1.news.atman.pl>
References: <9...@c...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: host68.216.146.194.generacja.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1278238483 26635 194.146.216.68 (4 Jul 2010 10:14:43
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 4 Jul 2010 10:14:43 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1983
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1983
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2294436
[ ukryj nagłówki ]Podczas komputerowego diagnozowania wyskoczył błąd kontrolki ABS.
Pytanie - w jaki sposób komputer dostaje informacje o ewentualnej
awarii systemu ABS. (podejrzewam że będzie to coś związane z stanem
zwarcia/rozwarcia na parze przewodów kontrolnych).
=======================
to bardziej skomplikowane niz Ci sie wydaje.
ABS np. zlicza impulsy z kazdego kola badajac czy obracaja sie z ta sama
szybkoscia. Jak bedziesz mial opone innego rozmiaru to potrafi Ci sie
kontrolka zapalic
Sformuowanie "blad kontrolki" wskazuje na zepsuta kontrolke a nie zepsuty
ABS. W przypadku zaroweczek bylo to realizowane poprzez puszczanie sygnalu
wyzszej czestotliwosci, ktory nie doprowadzal do zapalenia zarowki ale dawal
info czy zarowka zaswieci jak bedzie trzeba. W ten sposob elektronika
wiedziala ze nastapila awaria zarowki
Icek
Następne wpisy z tego wątku
- 04.07.10 12:44 Endriu
- 04.07.10 14:17 Czarek Daniluk
- 04.07.10 14:47 Endriu
- 04.07.10 15:23 CUT
- 04.07.10 16:10 J.F.
- 04.07.10 16:38 Endriu
- 04.07.10 17:10 J.F.
- 04.07.10 22:57 nom
- 04.07.10 23:05 Kuba \(aka cita\)
- 05.07.10 08:24 J.F.
- 05.07.10 08:41 Karolek
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A