  • Data: 2010-07-04 22:57:30
    Temat: Re: Kontrolka ABS pytanie. Opcje
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:9fb249e1-b470-472f-9418-2a20c838c89c@c10g2000yq
    i.googlegroups.com...
    >Podczas komputerowego diagnozowania wyskoczył błąd kontrolki ABS.
    >Pytanie - w jaki sposób komputer dostaje informacje o ewentualnej
    >awarii systemu ABS. (podejrzewam że będzie to coś związane z stanem
    >zwarcia/rozwarcia na parze przewodów kontrolnych).

    Najprościej to sprawdzić czujniki przy każdym kole, wypiąć z kostki,
    pokręcić kołem. Powinno być napięcie, a dokładnie fala prostokatna, ale to
    zobaczysz na oscyloskopie, na mierniku bedzie uśrednione.
    Myślę, że to któryś z przewodów ma przerwę, one są specjalne na zginanie,
    ale mimo to czasami ulegają przerwom.