  • Data: 2015-05-06 20:18:01
    Temat: Re: Kontrola trzeżwości
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-05-06 20:00, Budzik wrote:

    > Myslisz ze byłoby wiecej? Ja mysle, ze duzo mniej bo:
    > - odpadliby wszyscy 0,2 - 0,x
    > - policja mogłaby sie skupic na łapaniu tych naprawde pijanych a ich jest
    > pewnie jednak niewspolmniernie mniej od tych kacowych cy po jednym piwku.
    > - do tego wydzielic rowerzystow z tej grupy.
    > I moze w kocnu byłby jakis prawdziwy obraz sytuacji.

    Prawdziwy obraz jest znany ze statystyk za zeszłe lata i wygląda OIDP
    mniej więcej tak:

    Około 50% to rowerzyści (w sensie 4X% przy czym X bliżej 7 niż 1),
    Z tej pozostałej połowy coś koło 2/3 czy 3/4 (w każdym razie zauważalna
    wiekszość) miało więcej niż pół promila.

    Z czego wynika, że około 2/3 "pijanych kierowców" byłaby zupełnie
    trzeźwa, gdyby dmuchali po drugiej stronie Odry. Gdzie jest mniej wypadków?

    > Czy policja udostepnia statystyke pijanych z podziałem na:
    > - rowerzystów / kierowców
    > - z podzialem na wielkosc promili

    Udostępnia tylko nie wprost i nie jestem pewny czy akurat policja - to
    są inne numerki paragrafów - prawdziwy obraz j.w.

    Shrek.