  • Data: 2015-05-06 21:02:34
    Temat: Re: Kontrola trzeżwości
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości
    On 2015-05-06 19:24, J.F. wrote:

    >Jak nie, jak tak - przecież ostatnio zatrzymują wszystkich jak leci.
    >Jak się da to wszystkich, jak się nie da to losowo - jeden odjeżdza,
    >następny lizak i zjazd do dmuchania.

    Ale wtedy maja specjalny przyrzad, ktory pozwala szybko selekcjonowac
    tych trzezwych i tych do dokladniejszego zbadania.
    Nie zuzywaja ustnikow, sprawdzaja szybko, czasu nie marnuja ani na
    pomiar, ani na przedstawianie sie :-)

    Choc prawde mowiac to te dwie kontrole w ZG ... jeden byl jak wyzej,
    drugi tradycyjny. Ustnik, dokumenty, spisywanie nie wiadomo czego i po
    co ...
    Ale akurat musialem dolac plyn do spryskiwaczy, wiec sie bardzo nie
    oburzylem :-)
    No i ten sie przedstawil jak nalezy :-)

    >W wersji mini - jeden policjant w wersji max jeden macha lizakiem,
    >trzech czy czterech biega z alcoblowami. Raz widziałem jak w tej
    >całej organizacji, ktoś grzecznie zjechał, postał 15 sekund i przez
    >nikogo niepokojony... po prostu odjechał;)

    kiedys sie nadzialem na suszarke, jeden wypisuje, drugi mierzy
    kierowce z przeciwka, zatrzymal, "prosze zawrocic i tu u nas stanac",
    pisza dalej, tzn jeden pisze a drugi czeka i nagle "ty, pamietasz jaki
    on mial numer ? Bo chyba pojechal i nie wraca".

    >W wielu krajach limit na rower jest wyższy niż na samochód.

    I tak wielu by przekraczalo :-)

    >Co dziwne, jeśli chodzi o bezpieczeństwo na drogach to stoją one
    >sporo wyżej od nas. Mimo katastroficznych wizji jak to pijani
    >rowerzyści zajeżdzając komuś drogę wykolejają pociąg z amoniakiem, to
    >jakoś u Niemców się to nie zdarza (u nas też nie;)

    No bo rowerom nie wolno po autostradach :-)
    zreszta po co mialby z knajpy do domu autostrada jechac ?

    >No dobra - a jak ci się pieszy zatoczy? Bo właśnie mniej więcej takie
    >samo zagrożenie powodują. A pieszy może sobie zupełnie legalnie
    >zataczać się po poboczu/jezdni jak nie ma pobocza.

    widac piesi sie mniej zataczaja, dalej od kraweznika ida, albo w ogole
    jada autobusem czy taksowka, bo za daleko ...

    A tak po prawdzie - to znikneli juz piesi miedzy wioskami.
    No moze nie calkiem, ale coraz trudniej spotkac w nocy. To i o
    pijanego trudniej.

    J.