  • Data: 2015-05-06 19:24:15
    Temat: Re: Kontrola trzeżwości
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Byc moze.
    >Mi te badania w niczym nie przeszkadzają,

    Tylko o sens chodzi, moze i faktycznie wydales sie podejrzany z ta
    guma, bo wole nie myslec, ze policjant musial norme wyrobic,
    niezaleznie od tego czy ktos mu sie wydaje pijany czy nie ..

    >choć osobiście uwazam, ze limit
    >mogłby być troche wyzszy. Ale moze rzeczywiscie jeszcze do tego nie
    >doroslismy.

    doroslismy doroslismy, kraj by sie od tego nie wywrocil.
    Tylko w pierwszym roku czy dwoch bylby lekki wysyp takich co to
    uslyszeli ze juz mozna i dali sie zlapac z jednym czy dwoma promilami,
    a potem ... chyba jednak troche wiecej by bylo pijanych niz teraz. Bo
    wypadkow to niekoniecznie ..

    >Natomiast przeszkadza mi to, ze nie mozna na rowerze po piwku jechac,
    >tego

    Jakby troche podniesli limity, to po piwku by sie dalo. Ale po kilku
    to nadal nie ..

    >nie rozumiem zarówno empiryczynie jak i patrzac chłodno na
    >statystyki.
    >To taki przykład jak mozna głupio przejadac kase z podatków, bo kazdy
    >patrzy tylko na swoje małe cele i potem policja wydaje miliardy
    >złotych na
    >łapanie pijanych rowerzystów bo to im podnosi statystyki
    >wykrywalnosci
    >*przestepstw*.

    A tam miliardy, stanie sobie taki patrol na godzine w miesiacu i
    podniesie.

    > Sady zajmuja sie bezsensownymi sprawami, gdzie i tak sa mega
    >niewydajne i na wyroki czeka sie latami.

    Byly 24h, ale sie zmyly. Nie specjalnie mi sie podoba pozbawienie
    mozliwosci obrony, ale akurat na pijanych mogly wystarczyc.

    >Wiezienia nie wiedza co zrobic ze skazanymi. Itd.

    No i zlikwidowalismy.
    Z drugiej strony - taki pijany rowerzysta to jednak i sobie troche
    zagraza, statystyki podnosi, a i innym zagraza - skreci
    niespodziewanie, a samochod wpadnie na latarnie ...

    J.