  • Data: 2012-07-04 13:49:46
    Temat: Re: Kontrola graniczna / celna
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-07-03 14:02:50 +0000, RadekNet <r...@r...com> said:

    > Wybacz

    Wybaczam.

    > elne
    >
    > Heh... Ty naprawde nie rozumiesz o czym mowa...

    Ależ wiem! Na grupie samochodowej pytasz o podstawy prawne pracy celnika.
    I o to, czy musisz wykonać polecenia brytyjskiego celnika, gdy chcesz
    wjechać do UK, a celnik prosi cię o wyciągnięcie walizek i ich otwarcie.
    Anwet dostałeś odpowiedź, że tak, musisz, jeśli chcesz wjechać do UK i
    nie, nie musisz, jeśli nie chcesz.
    Potem jeszcze zeznałeś, że o prawo celne zapytasz Straż Graniczną (no
    bo niby skąd celnicy mieliby o tym coś wiedzieć.

    Kochany - to wszystko jest w archiwum, więc bez względu na to jak
    będziesz kombinował, ślad zostanie...
    --
    Bydlę