  • 1. Data: 2012-06-25 13:47:14
    Temat: Kontakty Google via klient Exchange
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Udało mi się zsynchronizować kontakty i kalendarz z Nokii E51
    z kontem Google za pomocą MfE. O ile kalendarz jest OK
    (w obie strony), o tyle konta u Googla są zubożone-
    brak niektórych telefonów. Np w telefonie (jak i np.
    u Compelsona: http://syncml.mobiledit.com/) kontakt ma
    numer opisany jako "home mobile", w Googlu brak telefonu.

    To niedoróbka synchronizacji via MfE, czy Googla
    jako takiego?

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 2. Data: 2012-06-25 13:55:49
    Temat: Re: Kontakty Google via klient Exchange
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 25 Jun 2012 11:47:14 +0000 (UTC), Dominik & Co napisał(a):

> [...]
    > numer opisany jako "home mobile", w Googlu brak telefonu.
    >
    > To niedoróbka synchronizacji via MfE, czy Googla

    Może po prostu gógiel nie ma takiego pola? Jeszcze niedawno nie potrafił
    odróżnić imienia od nazwiska, pakując wszystko w jedno pole.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Gdybys nie byl durniem wiedzialbys iz pliki po BT przesyla sie w iphonie

  • 3. Data: 2012-06-25 14:27:09
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 25.06.2012 Waldek Godel <n...@y...org> napisał/a:

    > Może po prostu gógiel nie ma takiego pola? Jeszcze niedawno nie potrafił
    > odróżnić imienia od nazwiska, pakując wszystko w jedno pole.

    Ano ni ma... Jest komórkowy, służbowy, domowy, główny, inny-
    ale "komórkowy domowy" nie. No i przy imporcie oczywiście
    do żadnego z nich nie przypisuje...
    Jeszcze raz sprawdza się zasada, że najlepiej mieć książkę
    w formacie "nazwa+telefon" ;-)

  • 4. Data: 2012-06-25 14:35:39
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 25 Jun 2012 12:27:09 +0000 (UTC), Dominik & Co napisał(a):

> [...]
    > do żadnego z nich nie przypisuje...
    > Jeszcze raz sprawdza się zasada, że najlepiej mieć książkę

    Albo po prostu nie używać książki telefonicznej gógla jako głównego miejsca
    z którym telefon się synchronizuje. Korzyści będą wielokrotne - będziesz
    mniej szpiegowany, backup będzie pełny i takie tam różne inne.

    BTW - w książce google możesz dodać niestandardowe pola z własnymi
    etykietami, jeżeli dodasz pole z identyczną etykietą to być może przy
    synchronizacji załapie

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie wiem zapytaj tych co kupuja Androidy oni powinni wiedziec" - Paweł

  • 5. Data: 2012-06-25 14:44:32
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

> [...]

    > z którym telefon się synchronizuje. Korzyści będą wielokrotne - będziesz
    > mniej szpiegowany, backup będzie pełny i takie tam różne inne.

    Nie traktuję tego jako głównego miejsca do synchronizacji
    ani tym bardziej backupu. A szpiegowanie? A niech znają telefon
    do szwagra, mechanika czy pizzerii- co im będę żałował...

    > BTW - w książce google możesz dodać niestandardowe pola z własnymi
    > etykietami, jeżeli dodasz pole z identyczną etykietą to być może przy
    > synchronizacji załapie

    A to muszę sprawdzić, dzięki za trop.
    BTW: niezwykle istotne elementy książki- fotki- importują
    się bez problemów :-)