-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Konserwować nowe auto, czy nie?
Date: Wed, 7 Sep 2016 09:39:37 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 27
Message-ID: <nqog7l$8a2$1@node1.news.atman.pl>
References: <nqd5ch$vmh$1@node1.news.atman.pl>
<X...@l...net>
<5...@g...com>
<8...@g...com>
<1...@i...dyndns.org.invalid.160904.invalid>
<nqj7un$u7c$1@dont-email.me>
<2...@g...com>
<nqkqvm$sif$1@dont-email.me> <57ce5b71$0$643$65785112@news.neostrada.pl>
<nqm51v$vc2$2@node2.news.atman.pl>
<57cea8f5$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1473233973 8514 46.21.210.209 (7 Sep 2016 07:39:33 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 7 Sep 2016 07:39:33 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.3.0
In-Reply-To: <57cea8f5$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2588063
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2016-09-06 o 13:31, cef pisze:
>>> Jak sprzedawałem swoją astrę, to po 12 latach nic jej pod spodem nie
>>> było.
>>> Nic tam nie robiłem, choć mój ojciec też z każdym autem itd...
>>> Zero korozji, stan jak z fabryki. (auto stało pod chmurką) więc jak jest
>>> dobrze zrobione, to jest na lata. Korodują tylko te auta, które z
>>> definicji mają to spieprzone:
>>> nietechnologiczne kształty czy połączenia generujące ogniska lub
>>> uniemożliwiające pokrycie i słaba technologia. Można to poprawiać, ale
>>> jak jeszcze blachy dołożyli gówniane, to szkoda czasu na paćkanie.
>>>
>> A skąd w nowym aucie wiadomo czy "definicji mają to spieprzone:"
>> czy jednak nie ? Lepiej zabezpieczyć i nie mieć zmartwień.
>
> Trzeba dobrze się rozejrzeć jak wyglądają auta danej marki
> i to wystarczy, żeby wiedzieć które korodują.
> Tego nie zmieniają tak z dnia na dzień czy z modelu na model.
Gówno prawda.
Auta marki są świetne a w nowym modelu w ramach oszczędności
nie włożyli nadkoli i porobili inne oszczędności.
Co więcej takie oszczędności można zrobić "odmładzając"
istniejący i sprawdzony model.
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 07.09.16 10:18 laisar
- 07.09.16 10:25 sirapacz
- 07.09.16 12:41 cef
- 07.09.16 12:43 cef
- 07.09.16 13:11 sirapacz
- 07.09.16 15:08 cef
- 07.09.16 16:51 Cavallino
- 07.09.16 16:53 Cavallino
- 07.09.16 16:54 Cavallino
- 07.09.16 22:08 r...@k...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
Najnowsze wątki
- 2025-01-11 Koszty prowadzenia firmy za granicą
- 2025-01-11 19 migrantów
- 2025-01-11 300km/h
- 2025-01-11 Kongres USA uchwalił "Prawo babci Pawlakowej" na MTK [Lex Gradma Pawlak]
- 2025-01-11 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-11 Przestępca wyborczy Musk nadciąga nad Tuskistan?
- 2025-01-11 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-01-09 Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- 2025-01-10 Coś dusi.
- 2025-01-09 akumulator napięcie 12.0v
- 2025-01-10 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-10 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-10 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2025-01-10 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-10 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=