  • 11. Data: 2010-01-12 15:09:58
    Temat: Re: Konserwacja auta na postój
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wycior" <w...@w...pl> napisał
    > Mianowicie chciałbym postawić auto na postój ok. 2 lat. Dysponuję
    > garażem blaszanym, więć chciałbym ewentualnie z niego skorzystać.
    > Zastanawiam się, czy to aby odpowiednie wyjście, gdyż pacjentem
    > ma być dość wiekowe auto, tj. Renault 19 II z '94 roku. Auto w
    > moich oczach jest wyjątkowe, więc sprzedaż złomiarzom za 200zł
    > nie wchodzi w grę.

    Czy renia jest w stanie bliskim idealu i kolekcjonerskim ?
    Bo jesli nie to podejmij wreszcie meska decyzje i zezlomuj.
    Szkoda pieniedzy na starego zloma, ktory tylko garaz blokuje, i
    smrodzi zle spalona benzyna.

    Chyba ze chcesz zrobic z tego antyk na sprzedaz.

    > Piszę to bo zastanawia mnie, czty pwinienem dokonać napraw przed
    > odstawieniem auta czy mogę przed przywracaniem pojazdu do
    > użyteczności (takie wyjście właśnie mnie interesuje najbardziej).

    musisz trzymac reke na pulsie - czesci pewnie sa juz w
    wyprzedazowych cenach, ale wkrotce zabraknie.
    I ze dwa auta na czesci jeszcze moze da sie kupic :-)

    J.

  • 12. Data: 2010-01-12 15:50:51
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    > Czy renia jest w stanie bliskim idealu i kolekcjonerskim ?

    IMHO tak. Wersja RT - luksusowo-sportowa:
    Dobre osiągi (vectry B 2.0 znikały z tyłu, że po chwili ledwo widać było),
    do tego wysoka klasa wyposażenia (klimatyzacja, skórzane fotele - bardzo
    wygodne, elektryka, poduszka powietrzna, komputer pokładowy) a co ciekawe...
    Wszystko w tym aucie działa bez zarzutu...

    > Szkoda pieniedzy na starego zloma, ktory tylko garaz blokuje, i smrodzi
    > zle spalona benzyna.

    Benzynę spala bardzo ładnie co daje efekt w osiągach. Nie stoi w garażu
    tylko pod domem czekając na decyzję...

    > Chyba ze chcesz zrobic z tego antyk na sprzedaz.

    Nie chcę.

    > musisz trzymac reke na pulsie - czesci pewnie sa juz w wyprzedazowych
    > cenach

    Stąd pozornie duża awaria może zostać wyeliminowana jak piszesz - za grosze

    --
    Pzdr., Wycior

  • 13. Data: 2010-01-12 16:12:59
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    > niestety

    no to uderzaj na p2, po pol roku dostaniesz pierwsza przepustke. akurat co
    by przepalic zloma w garazu :)

  • 14. Data: 2010-01-12 16:54:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wycior" <w...@w...pl>
    > Nie chcę.

    > Stąd pozornie duża awaria może zostać wyeliminowana jak piszesz -
    > za grosze

    Teraz tak, a za dwa lata mozesz uslyszec "nie ma i juz wiecej nie
    bedzie".

    sprzedaj, wynajmij garaz, jak wrocisz to kupisz sobie cos nowszego.

    J.

  • 15. Data: 2010-01-12 18:23:53
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    Nom nie przekonujesz mnie... Zwłaszcza, że jedyną aktualną ofertą jest złom
    za 200zł... No nie mam serca nooo... :(

    --
    Pzdr., Wycior

  • 16. Data: 2010-01-12 18:56:06
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Wyrejestrowanie czasowe:
    http://forum.serwisprawa.pl/post643.html
    Jacek

  • 17. Data: 2010-01-12 19:07:24
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Jacek wrote:

    > Wyrejestrowanie czasowe:
    > http://forum.serwisprawa.pl/post643.html
    > Jacek

    A ta jego renówka to się łapie jako co?
    Ciągnik siodłowy, autobus?

    --
    Pozdro
    Massai

  • 18. Data: 2010-01-12 20:55:45
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    o qr.......
    widzę, że nasz prawodawca miał jakieś głębsze cele
    Jacek

  • 19. Data: 2010-01-12 23:36:22
    Od: "Pab_lo" <n...@p...pl>

    Użytkownik "Wycior" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Niestety nikogo innego takiego nie mam :(

    Postaw pod brama i od czasu do czasu daj klawiszom/sanitariuszom kluczyki
    zeby dali jej po zaworach ;)

    Picasso

  • 20. Data: 2010-01-12 23:37:21
    Od: "Pab_lo" <n...@p...pl>