  • 31. Data: 2010-05-28 22:32:54
    Temat: Re: Konkursy bez zlodziejstwa
    Od: zubekphoto <z...@g...pl>

    Wydaje mi sie ze konkursy zawsze mialy, maja I beda mialy sens, problem
    jest taki ze bardzo malo jest wartosciowych konkursow.
    Nie ma zadnego standardu, jak ktos chce troche fot to kupuje iPod albo
    jakis aparat fotograficzny i robi konkurs I wybiera sobie kilka mowiac
    tu jest nagroda.

    Moze malo szukalem ale nie widzialem konkursu w ktorym liczyla by sie
    sama wygrana a nie nagroda. Zwiazane jest to z 'mlodoscia' internetu nie
    ma standardow itd. Tak samo dzieje sie w calej masie innych dziedzin. Za
    jakis czas sie to wyklaruje, kto wie moze w przyszlosci gdy aparaty beda
    same robily zdjecia, manualne grupowe zdjecie tygodnia z przeszlosci
    bedzie znaczylo wiecej niz wygrana w konkursie "Nasz szczesliwy cyborg"

  • 32. Data: 2010-05-29 13:25:33
    Od: nb <n...@n...net>

    at Sat 29 of May 2010 00:32, zubekphoto wrote:

> [...]
    >
    > Moze malo szukalem ale nie widzialem konkursu w ktorym liczyla by sie
    > sama wygrana a nie nagroda. Zwiazane jest to z 'mlodoscia' internetu

    Ależ to jest bez znaczenia! Przyzwoitość zawsze jest taka sama,
    bez względu na czas i narzędzia (takie jak internet). Od tysięcy
    lat niewiele się zmieniło. Największa zmiany są raczej semantyczne
    (nadanie nowych znaczeń, rozróżnie określeń niegdyś tożsamych itp.)

    Ale czy na pewno mówisz o fotografii?

    --
    nb