  • Data: 2010-05-28 10:24:09
    Temat: Re: Konkursy bez zlodziejstwa
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Stary obyczaj. Podobnie w poezji/literaturze i malarstwie
    > amatorskim. Na każdym kolejnym konkursie podaje się listę
    > konkursów w których brało si udział. Później w galerii/redakcji
    > opisuje się twórcę jako laureata konkursu, uczestnika wystaw itp.
    > Bardzo często ilość zebranych punktów ma się nijak do wartości
    > dzieła, ale gdzieś są zaznaczone punkty odniesienia,

    Sens konkursu to pieniadze, ktore mozna wygrac i ewentualny rozglos (rowniez
    czyt. pieniadze)
    Tak dla scislosci;)

    > No właśnie o tym pisałem.

    Nie ma jednak uniweralnej zasady pokazywania w sieci.
    Trzeba wiedziec gdzie pokazac i jak, a to jest rownoznaczne z konkursem. Na
    grupie cyfrowej pokazuje się ostro, kolorowo i ladnie kompozycyjnie.. i to
    wystarcza.
    Na teoretycznej grupie krytykow to co broni sie tu tam pozostaloby
    niezauwazone. Fotografia obroni sie moze sama w dluzszym terminie ale musi byc
    madra. To z kolei drastycznie zaweza grono odbiorcow dla ktorych sie ona
    broni. Co to znaczy pokazac w sieci tu i tam?

    > I?

    Nie zalala nas zadna powodz? Rzeczywiscie dobrego materialu sa znikome ilosci.
    Twierdzac, ze jest go duzo i w dobrej jakosci obnarzamy swoja niewiedze.

    dokladnie

    marek