eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKonkurs na najbardziej debilną usługę, cechę, przypadłość...Re: Konkurs na najbardziej debilną usługę, cechę, przypadłość...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Konkurs na najbardziej debilną usługę, cechę, przypadłość...
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <54ecbbcd$0$2201$65785112@news.neostrada.pl>
    <mck787$le2$1@adenine.netfront.net>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <54edb3ad$0$2191$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <54edba7e$0$2209$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <54edebbd$0$24203$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <54ee22c5$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Wed, 25 Feb 2015 23:58:30 +0100
    Message-ID: <1hcpo7dfk7x9y$.dq0u2oyo7n7z.dlg@40tude.net>
    Lines: 28
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1424905109 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2190 82.143.187.50:49628
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1068098
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Wed, 25 Feb 2015 20:33:16 +0100, yabba napisał(a):
    > Użytkownik "Marek" <f...@f...com> napisał w wiadomości
    >> On Wed, 25 Feb 2015 16:35:16 +0100, "J.F." <j...@p...onet.pl>
    >>> W sumie, jakby tak pare razy zaplacili po milionie za zamaskowane
    >>
    >> Heh, w tym momencie operator premium umarł ze śmiechu. Milion to jest
    >> przychód jednego dnia z takiej usługi. Kary powinny być na poziomie
    >> kilkudziesięciu mil. minimum.

    Mowisz ze ludzie tacy naiwni ?

    Tym niemniej milion to za pierwszym razem, i na poparcie decyzji
    urzedu. W recydywie mozna zwiekszyc.

    > Podstawą kwestią powinien być zwrot kosztów dla poszkodowanych z 10 krotna
    > nawiązką. Co mi po wielomilionowych karach dla operatora, jeśli to ja
    > zostałem oszukany (hipotetycznie) i straciłem pieniądze. Dla 100 zł mam
    > zakładać sprawę w sądzie? Zadośćuczynienie dla poszkodowanych powinno być z
    > automatu.

    A za 1000 zalozysz ?
    Zas po ukaraniu latwiej uzyskac zwrot, czy to w sadzie, czy w zwyklej
    reklamacji. Stad dosc istotna rola urzedu.

    No a w sadzie ... jestes pewny ze wygrasz ? Jak sad spojrzy ze
    informacja byla prawidlowa i decyzja klienta dobrowolna.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: