  • 1. Data: 2011-10-13 05:57:36
    Temat: Konkurs Nokii na nowy dzwonek -fajne
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Witam,

    Nokia przeprowadziła konkurs na brzmienie nowego dzwonka telefonicznego.

    http://nokiatune.audiodraft.com/entries/mostliked/

    Zwycięski dzwonek jakoś nie za bardzo nadaje się na dzwonek, ale
    niektóre są naprawdę ciekawe.

  • 2. Data: 2011-10-13 14:14:25
    Temat: Re: Konkurs Nokii na nowy dzwonek -fajne
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 13 Oct 2011 07:57:36 +0200, Marcin N napisał(a):

    > http://nokiatune.audiodraft.com/entries/mostliked/
    >
    > Zwycięski dzwonek jakoś nie za bardzo nadaje się na dzwonek, ale
    > niektóre są naprawdę ciekawe.

    Zwłaszcza miejsce siódme <ROTFL!!!!>

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zrozum ze brandzlowanie sie "pseduo funkcjami multitaskingu" dla

  • 3. Data: 2011-10-13 15:33:49
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2011-10-13 07:57, Marcin N pisze:
> [...]
    >
    > http://nokiatune.audiodraft.com/entries/mostliked/
    >
    > Zwycięski dzwonek jakoś nie za bardzo nadaje się na dzwonek, ale

    da sie to jakos pobrac? albo chociaz nagrac przez windows i zapisac jako
    mp3?

  • 4. Data: 2011-10-13 19:27:43
    Od: "Indukti" <i...@t...pl>

    Użytkownik "mister" <b...@e...com> napisał w wiadomości:
    > da sie to jakos pobrac? albo chociaz nagrac przez windows i zapisac jako
    > mp3?

    Da się. Ant Video Downloader, do tego Firefox lub IE.
    http://www.ant.com/video-downloader

  • 5. Data: 2011-10-13 19:44:48
    Od: "Krzysiek Z." <t...@w...pl>

    > da sie to jakos pobrac? albo chociaz nagrac przez windows i zapisac jako
    > mp3?

    http://tindeck.com/download/2dc7b728b491c2211bbe68f1
    0785e59c/nfte/%5Btindeck.com%5D%20-%20TheGreatMarvel
    ous%20-%20The%20Great%20Marvelous.mp3

  • 6. Data: 2011-10-13 20:29:37
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 13.10.2011 07:57, Marcin N pisze:

    > Zwycięski dzwonek jakoś nie za bardzo nadaje się na dzwonek, ale
    > niektóre są naprawdę ciekawe.

    Z tego co zrozumiałem, zwycięski dzwonek ma zostać dzwonkiem domyślnym
    na "następne lata". Może po prostu się starzeję, ale odnoszę wrażenie,
    że chodzi im chyba o zmuszenie każdego nowego klienta do zmiany ustawień
    domyślnych, bo ten "dzwonek" to jakiś koszmar.

    Marek

  • 7. Data: 2011-10-13 20:45:19
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-10-13 22:29, MarekM wysłał(a) wiadomość:

> [...]
    > że chodzi im chyba o zmuszenie każdego nowego klienta do zmiany ustawień
    > domyślnych, bo ten "dzwonek" to jakiś koszmar.

    Zwycięski dzwonek jest w sam raz dla gówniarzy, którzy lubią słuchać na
    cały regulator muzyczki ze swoich komórek w pojazdach komunikacji
    miejskiej. Z prezentowanych na stronie AudioDraft o wiele ciekawszy jest
    Progressive Nokia. Charakterystyczny, nowoczesny, kojarzący się z Nokia
    Tune i na pewno bardziej rozpoznawalny, niż Nokia Tune Dubstep.

    Jeśli wyłonienie najlepszego dzwonka polegało na zliczeniu głosów, które
    oddawali Internauci klikając "lubię to" obok dzwoneczka, to ja dziękuję.
    Postoję.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 8. Data: 2011-10-14 01:36:06
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    Indukti (i...@t...pl)
    in news:4e973bb1$0$2186$65785112@news.neostrada.pl

    > Da się. Ant Video Downloader, do tego Firefox lub IE.
    > http://www.ant.com/video-downloader

    Albo Firefox + DownloadHelper
    http://www.downloadhelper.net/

    MSz

  • 9. Data: 2011-10-14 20:40:49
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 11/10/13 21:44, Krzysiek Z. pisze:

    > Użytkownik "mister"<b...@e...com> napisał w wiadomości
    >
    > http://tindeck.com/download/2dc7b728b491c2211bbe68f1
    0785e59c/nfte/%5Btindeck.com%5D%20-%20TheGreatMarvel
    ous%20-%20The%20Great%20Marvelous.mp3

    a moglbys takiego linka wygenerowac do 2giego kawalka - Progressive Nokia
    ??

    z gory dzieki

  • 10. Data: 2011-10-14 20:42:20
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 11/10/13 22:45, Krystek pisze:
> [...]
    > Progressive Nokia. Charakterystyczny, nowoczesny, kojarzący się z Nokia
    > Tune i na pewno bardziej rozpoznawalny, niż Nokia Tune Dubstep.

    wg mnie tez jest swietny - imho 1miejsce
    nie rozumiem jak to gowno co wygralo na pierwsze weszło