  • Data: 2012-06-05 03:28:35
    Temat: Re: Koniec umowy
    Od: "Remek" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ToMasz" napisał:

    > biorąc pod uwagę Twoje inne odpowiedzi ...

    Dobrym zwyczajem jest odniesienie do cytyatu.

    > ja bym Ci życzył ...

    Swoje życzenia pozostaw dla siebie.

    > po upływie 12 miesięcy przechodzi na czas nieokreślony ...

    Po co piszesz w kółko to samo i na dodatek nieprawdę. Nie wszystkie umowy
    Orange zawierają taką klauzulę. Czy 99% piszących na tej grupie to ociężali
    umysłowo? Swoją umowe znam. nie ma w niej odpowiedzi na moje pytanie. Czy po
    zakończeniu/nie przedłużeniu umowy mogę zachować numer jako pre-paid? I
    jakiej formy to wymaga? Jeśli znasz odpowiedź na moje pytania i masz ochotę
    to napisz. Jak nie to daj sobie siana i nie pisz ciągle i uparcie tego
    samego.

    Remek