    From: "p47" <p...@b...wp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Koniec taniej Sigmy
    Date: Wed, 4 Feb 2009 03:10:20 +0100

    Użytkownik "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> napisał w wiadomości
    news:gm9mt2$8m7$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie wiem, w Niemczech, Brukseli a może jeszcze w jakiejś innej
    > europejskiej
    > stolicy. Ale - biorąc pod uwagę, że będzie podejmował decyzje istotne dla
    > siły waluty, ktora będzie również jego walutą - są duże szanse, że będzie
    > sę
    > starał decydować rozsądnie.

    A zatem beda to decyzje korzystne dla jego gospodarki! Ale niekoniecznie dla
    naszej, bo nasza sytuacja gospodarcza bardzo wyraxnie różni sie np. od
    niemieckiej.
    Nie będzie wtedy mozliwości podejmowania decyzji optymalnej dla tej jednej
    gospodarki,- naszej!
    A to duzo gorsza i szkodliwsza sytuacja od ponoszenia kosztów wymiany.
    Zwracam też uwagę, że te obecne manipulacje kursowe maja miejsce m.in.
    dlatego, ze nasza sytuacja gospodarczo-finansowa rózni się bardzo od
    sytuacji innych państw. Gdyby była całkowicie identyczna to nie byłoby
    specjalnie warunków do uprawiania takich spekulacji!

    p47