  • Data: 2016-04-15 23:09:44
    Temat: Re: Koniec spalin
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-04-15 20:20, re wrote:
    > Policzmy.
    > Ludzik ma do pracy 15 km, czyli dziennie przejeżdża 30 km, czyli na tydzień
    > 150 km.
    > Gdzie miałby jechać w łikend by więcej przejeździć ? Raz na ruski czas
    > pojedzie na wycieczkę, ale ... jak to będzie 100 km to będzie dużo, prędzej
    > 50 km. To daje 2x50=100km, czyli mniej a nie więcej.

    wychodzi ci sredni roczny przebieg rzedu 8kkm
    moja kobita ktora 'jezdzi tylko na zakupy' klepie minimum 15kkm rocznie
    ja do pracy mam 7km, pol roku jezdze rowerem, od swieta odwiedze rodzine
    czy pojade na lotnisko i w osobowce nie chce byc mniej niz 30kkm

    w mojej blizszej i dalszej rodzinie chyba zadne auto nie schodzi ponizej
    10kkm, zwykle jest to 20-30kkm a rekordzisci w stylu mojego
    ojca kreca osobowka pod 30-40kkm przy dodatkowym 50-70kkm dostawczakiem

    przy tych wyliczeniach 10 letnie samochody mialy by na liczniku ponizej
    80kkm a dwudziestolatki niewiele ponad 150kkm

    jednak z reguly maja wiecej lub sporo wiecej