    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Koniec pewnej epoki...
    Date: Thu, 24 Mar 2011 17:10:31 -0500
    <i...@p...onet.pl> <im9m7j$2us$1@news.onet.pl>
    <i...@p...onet.pl> <e...@4...net>
    <i...@p...onet.pl>
    <4d88ff22$0$2446$65785112@news.neostrada.pl>
    <i...@p...onet.pl>
    <1...@4...net>
    <i...@p...onet.pl> <imcbuo$gie$1@news.onet.pl>
    <i...@p...onet.pl> <x0nb81uczhcs$.ttsqcyi7wdcw.dlg@40tude.net>
    <i...@p...onet.pl>
    <c1ox4sjn8x2g$.kg3lsdgp7kn2$.dlg@40tude.net> <i...@p...onet.pl>
    <d...@4...net> <i...@p...onet.pl>
    <1...@4...net> <i...@p...onet.pl>
    <4r2h8jicvce9.kwtlw8l5m7yb$.dlg@40tude.net>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message
    news:4r2h8jicvce9.kwtlw8l5m7yb$.dlg@40tude.net...

    > Nie, Przemuś. Ty jej po prostu nie jesteś w stanie pojąć, a to zupełnie
    > inna sprawa.

    Pytanie brzmiało - w jaki sposób doszedłeś do tego, że ta minuta
    jest dla Ciebie warta tyle a nie mniej/więcej? Ty w swojej odpowiedzi
    stwierdziłeś zaledwie, że kwota którą Ty uważasz że warto zapłacić
    jest zgodna z kwotą jaką kasuje Cie operator. Nie odpowiedziałeś
    jednak na treść pytania która dotyczyła dojścia do tej zgodności...

    Nie ma sensu owijać dłużej w bawełnę oczywistego dla mnie faktu
    że sam nie wiesz ile jest dla Ciebie warta abstrakcyjna minuta
    rozmowy bo nie możesz tego wiedzieć zanim nie uwzględnisz
    jaką wartość ma treść która wypełni tą minutę.

    Równie dobrze możemy się zapytać ile jest dla Ciebie warta możliwość
    włożenia do komputerowego napędu płyty DVD... porównywalnie
    abstrakcyjna sprawa. Dopiero wsadzenie konkretnej płyty DVD umożliwi
    "wycenę" takiej możliwości. To samo jest z minutą rozmowy, która
    sama w sobie jest pojęciem abstrakcyjnym nie będącym bytem.

    Sądzę jednak że marnuję czas pisząc te rzeczy - wiem że nie zrozumiesz,
    jest to za trudne dla Ciebie. To jak rzucanie pereł przed wieprza.