eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaKonfiguracja bezpiecznikówRe: Konfiguracja bezpieczników
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.193.108.219.82
    !not-for-mail
    From: "Rutkowski, Jacek" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Konfiguracja bezpieczników
    Date: Thu, 17 Feb 2022 10:51:12 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <sul5qj$flt$1$jacekrut@news.chmurka.net>
    References: <6206eac2$0$464$65785112@news.neostrada.pl> <su6s2f$2pg$1@dont-email.me>
    <1jcicb9ip144e$.vibpxhp6dx5s.dlg@40tude.net>
    <6207842b$0$450$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <62082e84$0$449$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <e...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <620ac4e2$0$6655$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <suh8kp$u7i$2$jacekrut@news.chmurka.net>
    <620c313c$0$474$65785112@news.neostrada.pl>
    <620c36d8$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
    <suir8r$esf$1$jacekrut@news.chmurka.net>
    <620d4e37$0$6657$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 193.108.219.82
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 17 Feb 2022 09:51:15 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="jacekrut";
    posting-host="193.108.219.82"; logging-data="16061";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/91.6.0
    Content-Language: en-US
    In-Reply-To: <620d4e37$0$6657$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:770223
    [ ukryj nagłówki ]

    On 16.02.2022 20:19, Mirek wrote:
    > On 16.02.2022 13:38, Rutkowski, Jacek wrote:
    >
    >> Przejedzie pociąg za pęknięcie i stoimy. Wagon na podniesionym
    >> pantografie z 3kV na karoserii i pordóżny, który chce zejść
    >> bo pociąg stoi...
    >
    > Musiały by pęknąć obie szyny, a w praktyce 4, bo szlaki są przeważnie
    > dwutorowe... i nie zadziałać wyłącznik szybki.
    >
    Jak ten wyłącznik ma wykryć przerwę lub jeszcze gorzej niekontakt na
    poziomie np 500V?
    Poważnie pytam bo przerwanie szyn poza badaniem jej ciągłości
    po całej długości raczej jest trudne a znów pęknięcie
    w dowolnym miejscu i z tego powodu odcięcie zasilania szczególnie
    w zimę bardzo by sie nie spodobało pasażerom...
    --
    pzdr, j.r.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 17.02.22 20:49 Mirek
  • 26.02.22 10:52 JDX
  • 26.02.22 10:53 JDX
  • 26.02.22 16:17 PiteR

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: