-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.193.108.219.82
!not-for-mail
From: "Rutkowski, Jacek" <j...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Konfiguracja bezpieczników
Date: Thu, 17 Feb 2022 10:51:12 +0100
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <sul5qj$flt$1$jacekrut@news.chmurka.net>
References: <6206eac2$0$464$65785112@news.neostrada.pl> <su6s2f$2pg$1@dont-email.me>
<1jcicb9ip144e$.vibpxhp6dx5s.dlg@40tude.net>
<6207842b$0$450$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<62082e84$0$449$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<e...@g...com>
<X...@1...0.0.1>
<620ac4e2$0$6655$65785112@news.neostrada.pl>
<d...@g...com>
<suh8kp$u7i$2$jacekrut@news.chmurka.net>
<620c313c$0$474$65785112@news.neostrada.pl>
<620c36d8$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
<suir8r$esf$1$jacekrut@news.chmurka.net>
<620d4e37$0$6657$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 193.108.219.82
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Thu, 17 Feb 2022 09:51:15 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="jacekrut";
posting-host="193.108.219.82"; logging-data="16061";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
Thunderbird/91.6.0
Content-Language: en-US
In-Reply-To: <620d4e37$0$6657$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:770223
[ ukryj nagłówki ]On 16.02.2022 20:19, Mirek wrote:
> On 16.02.2022 13:38, Rutkowski, Jacek wrote:
>
>> Przejedzie pociąg za pęknięcie i stoimy. Wagon na podniesionym
>> pantografie z 3kV na karoserii i pordóżny, który chce zejść
>> bo pociąg stoi...
>
> Musiały by pęknąć obie szyny, a w praktyce 4, bo szlaki są przeważnie
> dwutorowe... i nie zadziałać wyłącznik szybki.
>
Jak ten wyłącznik ma wykryć przerwę lub jeszcze gorzej niekontakt na
poziomie np 500V?
Poważnie pytam bo przerwanie szyn poza badaniem jej ciągłości
po całej długości raczej jest trudne a znów pęknięcie
w dowolnym miejscu i z tego powodu odcięcie zasilania szczególnie
w zimę bardzo by sie nie spodobało pasażerom...
--
pzdr, j.r.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Coś dusi.
- akumulator napięcie 12.0v
- Podłączenie DMA 8257 do 8085
- pozew za naprawę sprzętu na youtube
- gasik
- Zbieranie danych przez www
- reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- Problem z odczytem karty CF
- 74F vs 74HCT
- Newag ciąg dalszy
- Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- kabelek - kynar ?
- Podnieść masę o 0.6V
- Moduł BT BLE 5.0
Najnowsze wątki
- 2025-01-15 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-15 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-15 CYA: Minister Finansów odbija piłeczkę do PKW :-) [obiektywny brak możliwości wykonania wewnętrznie sprzecznej uchwały]
- 2025-01-15 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-15 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-15 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-15 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-15 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2025-01-15 Warszawa => Programista .NET (C#/.NET) <=
- 2025-01-15 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-01-15 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2025-01-15 serce boli
- 2025-01-14 Seicento vs Szydło, comes back :)