    From: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Koń co nie jedzie
    Date: Fri, 8 Dec 2023 19:38:38 -0000 (UTC)

    nadir <n...@h...org> wrote:

    > Nie mam pojęcia na chooj w lokomotywie/pociągu robić możliwość zdalnego
    > update?

    Pewnie ten kąkuter steruje miliardami rzeczy, a nie tylko silnikami, a
    soft jak to soft, miewa błędy i warto móc go aktualizować -- choć nie
    wydaje mi się, żeby w tak krytycznym urządzeniu, jak pociąg, zdalna
    aktualizacja była najlepszym pomysłem. Ale nie wiem, ja terminale robię
    a nie pociągi. Tam jak się coś zepsuje to trudno, płatność gotówką albo
    wcale.

    Inna sprawa, że może są jakieś przepisy, które taką aktualizację
    ograniczają (i jakieś sposoby na obejście tych przepisów). Aplikacje
    płatnicze mają swoje certyfikacje, kasy fiskalne muszą być homologowane
    w GUM, może tu jest podobnie.

    --
    Co myśli żaba tuląc się do jeża?
    - Miłość jest cierpieniem.