  • Data: 2020-02-12 21:17:17
    Temat: Re: Komunikat UKE w sprawie DVB-T2
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 12 Feb 2020 15:37:25 +0100, Jarosław
    Sokołowski<j...@l...waw.pl> wrote:
    > Nie jest to warunek konieczny. Font postscriptowy w swoim
    > podstawowym
    > kodowaniu (z początku lat osiemdziesiątych), mimo że ma tylko 256
    > glifów, również pozwala na to samo -- przy użyciu kompozytów. Wbrew
    > obiegowej opinii, użycie przy drukowaniu kompozytów nie jest ani
    > trochę gorsze od drukowania *wcześniej zmontowanymi* literkami.

    Tak przy okazji, spotkałem się z dokumentem pdf wygenerowanym z
    jakiegoś programu księgowego pod Windows, gdzie polskie znaki
    diakrytyczne są "zrobione" przez łączenie np. a i na nim wydrukowanie
    przecinka, ów jest zrobione z o i '. Ewidentnie widać składanie tego
    z dwóch znaków. Jak ta metoda się nazywa i właściwie po co tak
    kombinować w pdf??

    --
    Marek