  • Data: 2020-02-12 20:59:11
    Temat: Re: Komunikat UKE w sprawie DVB-T2
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Ale co - chcesz w bazie danych te kompozyty zapamietywać ?
    > I jak potem wyszukasz "Jarosław", a jak "Łukasz" ?

    Podstawowa wątpliwość dotyczyła chyba głównie możliwości wyświetlania.

    > Niestety - to wymaga calosciowego podejscia - klawiatura, ekran,
    > programy, baza danych, drukarki ... e-mail.

    UTF nie jest "całościowym podejściem", na przykład nie wie nic na temat
    sortowania. Unicode niczego nie rozwiązuje od początku do końca, tylko
    wiele rzeczy upraszcza (inne zaś komplikuje i utrudnia).

    > Albo czekasz az informatyka dorosnie, albo trzaskasz wlasny zamkniety
    > system ... w assemblerze ?

    Nie czekałem, trzaskałem, choć nie w asemblerze (marny jest do tego).
    Lepsze to niż tkwić wciąż przy 7-bitowym ASCII i czekać nie wiadomo
    na co.

    Jarek

    --
    -- Powiedz cokolwiek!