    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Komunikat UKE w sprawie DVB-T2
    <5e3a9687$0$544$65785112@news.neostrada.pl> <r1efjh$33q$1@gioia.aioe.org>
    <5e3ad281$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <r1f8tc$1vse$1@gioia.aioe.org>
    <5e3b2bce$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <r1fbjc$cgj$1@gioia.aioe.org>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5e3bb80a$0$17346$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5e3c4f89$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5e3d270a$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5e3d5a5f$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Fri, 7 Feb 2020 14:06:35 +0100

    Pan J.F. napisał:

    > Nie ze wszystkich klient mogl byc zadowolony :-)

    Regulamin Firmy Portretowej "S. I. Witkiewicz"

    Motto:
    Klient musi być zadowolony.
    Nieporozumienia wykluczone.

    Regulamin wydrukowany jest w tym celu, aby oszczędzić firmie
    mówienia po wiele razy tych samych rzeczy.

    [...]

    § 2. Zasadniczą nowością firmy w stosunku do przyjętych zwyczajów
    jest możność odrzucenia portretu przez klienta, jeśli portret czy
    pod względem wykonania, czy podobieństwa nie odpowiada klientowi.
    Klient płaci wtedy 1/3 ceny, przy czym portret przechodzi na
    własność firmy. Klient nie ma prawa żądać zniszczenia portretu.

    § 3. Wykluczona absolutnie jest wszelka krytyka ze strony klienta.
    Portret może się klientowi nie podobać, ale firma nie może dopuścić
    do najskromniejszych nawet uwag, bez swego specjalnego upoważnienia.
    Gdyby firma pozwoliła sobie na ten luksus: wysłuchiwania zdań klientów,
    musiałaby już dawno zwariować.

    > Cos w tym jest, ale czy na pewno sie sprawdzi przy milionach,
    > i to "przecietnych" obywateli ?

    Na czym by miała polegać czyjaś wyjątkowość?

    > Przeciez moga przez internet rysowac :-)

    Mogą nawet ze zdjęcia, ale to tak samo wymaga czasu firmy portretowej.

    A jednak to działa. Wiem.

    --
    Jarek