  • Data: 2020-02-07 11:13:50
    Temat: Re: Komunikat UKE w sprawie DVB-T2
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.01.2020 o 22:17, Czarek pisze:

    > Mylisz się.

    > Tu jest jedyne w czym się nie mylisz.
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/System_dost%C4%99pu_wa
    runkowego
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Set-top_box

    > Nie. Moduły CI nic nie deszyfrują. Gdyby miały zajmować się deszyfracją
    > to musiały by mieć dużo większą moc obliczeniową a jej prawie wcale nie
    > mają.
    > Moduły CI zajmują się tylko przyznawaniem dostępu do danego kanału.
    > Poczytaj np tu: https://pl.wikipedia.org/wiki/Modu%C5%82_CAM i w wielu
    > innych miejscach w sieci.
    > Ewentualną deszyfracją zajmuje się już sam odbiornik.

    Dziękuję za sprostowanie. Nie byłem pewien właśnie głównie w kwestii
    tego, czy aby na pewno moc obliczeniowa niezbędna do dekodowania
    strumienia danych jest w module wystarczająca, uwzględniając oczywiście
    wsparcie sprzętowe tego procesu. Że samej karcie brak jest mocy, to
    wiedziałem, ale myślałem, że moduł już to "uciągnie", patrząc choćby na
    "mniej techniczne" aspekty takie, jak dużo wyższa (od karty) cena i rozmiar.