-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.chmurka.net!not-for-mail
From: g...@n...invalid (Adam Wysocki)
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: Komputer spalania w gaznikowym moto DIY
Date: Thu, 26 Jul 2012 08:10:06 +0000 (UTC)
Organization: news.chmurka.net
Lines: 17
Message-ID: <p...@n...chmurka.net>
References: <jumpmg$quf$1@node2.news.atman.pl> <p...@n...chmurka.net>
<jupk6f$t6c$1@node1.news.atman.pl> <p...@n...chmurka.net>
<juqt0l$463$2@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: avenger.chmurka.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: avenger.news.chmurka.net 1343290206 19199 94.75.119.166 (26 Jul 2012
08:10:06 GMT)
X-Complaints-To: usenet#chmurka.net
NNTP-Posting-Date: Thu, 26 Jul 2012 08:10:06 +0000 (UTC)
X-Accept-Language: pl, en-us, en
X-Face: cH9M7E&=}hx;:1xh~O-@_W%(+nYCoNx6[gzClaf{{5#M@%v@D@3#5[=yv>XO\D?39"SsA~%
:>dyB~`d?;hdxK-'g3?"Mz/4%[j@_MMe8:8B=EUYkc#nqxy<vvbc(@~@|ML,jK%C;z3)gKyR:,QBb3
9PPzM74c>y{6"X`:)D*<j-,~_L`IYzr)@RG_dn
X-Composer: nano
X-User-Uptime: 864767354 seconds
X-Hackerkey: v4sw7CHPSU$hw8ln4pr8OP$ck4$ma6u7LNS$w2Cm4g/l8D$i5e5t4Xb5en8$aIs0r1
p0/0g4/5CHO http://www.hackerkey.com/
User-Agent: tin/1.9.3-20080506 ("Dalintober") (UNIX) (Linux/2.6.38-avenger (i686))
X-Geek-Code: v3.1 G d- s:++ a- C++++$ UBL++++$ P+ L++++$ !E !W++ N++ o? K--? !w !O M?
!V PS+++ PE++ Y++ PGP++ !t !5 X+ !R tv-- b- DI D+ G e h r++ y?**
X-Comment-To: AZ <a...@g...com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:657800
[ ukryj nagłówki ]AZ <a...@g...com> wrote:
>> W sumie spalanie to iloczyn obrotów i położenia przepustnicy, nie? Może
>> wystarczyłby wskaźnik położenia przepustnicy (np. w procentach) - bo to
>> jest ciężko wyczuć.
>
> Wydaje mi sie, ze nie koniecznie bo pewnie dochodzi do tego wzorku jeszcze
> obciazenie.
Mi się wydaje (podkreślam że tylko wydaje), że obciążenie wpływa na obroty,
czyli im większe obciążenie, tym bardziej trzeba odkręcić, żeby utrzymać te
same obroty, i stąd jest wzrost spalania przy większym obciążeniu.
--
Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++
http://motogof.tumblr.com/
Następne wpisy z tego wątku
- 26.07.12 11:07 Ivam
- 26.07.12 13:06 ARO
- 26.07.12 14:47 AZ
- 26.07.12 22:59 ARO
- 26.07.12 23:11 AZ
- 27.07.12 13:01 m...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-02-12 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-02-12 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-12 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-12 Kraków => PHP Full Stack Developer <=
- 2025-02-12 Karta dźwiękowa stereo
- 2025-02-12 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-12 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-02-12 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-12 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-02-12 Dziwne zachowanie magistrali adresowej w 8085
- 2025-02-11 Mini pecet
- 2025-02-10 Spalił się spaliniak
- 2025-02-10 zarowka wifi - z sensowna apka lub lepiej albo lokalnie lub przez web. I zeby harmonogram miala
- 2025-02-10 Chrzanów => Programista NodeJS <=