    From: Doomin <n...@a...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Komputer nie startuje od razu
    Date: Thu, 03 Nov 2011 01:50:25 +0100

    W dniu 2011-11-03 01:36, Krzysztof Rynkowski pisze:
    > U?ytkownik "Doomin"<n...@a...pl> napisa? w wiadomo?ci
    > (...)
    >
    > Jak "stary" komputer?

    2008

    > Sprawd? wygl?d kondesator?w elektrolitycznych w pobli?u procesora.
    > Takimi objawami cechuj? si? zu?yte kondensatory - wybrzuszone denka, cz?sto
    > z widocznym wyciekiem elektrolitu.
    > Wtedy p?yta g??wna do wymiany. Kiedy? bawi?em si? wymian?, teraz wg mnie ju?
    > si? nie op?aca.
    > Od tego bym zacz??.

    No ok, jutro zobacze, chociaz jak wczesniej patrzylem to wszystko
    wygladalo normalnie.
    Tak btw. jak szukalem na google to inni zazwyczaj
    mieli taki przypadek, ze komputer im ruszal tylko nie
    "w pelni" - czyli musieli iles razy restartowac zanim system
    sie wgral.
    A u mnie nic, nawet wentylatory nie startuja.
    Natomiast gdy juz ruszy jest wszystko od razu normalnie,
    zadnych zwiech etc.