  • Data: 2014-11-10 15:19:34
    Temat: Re: Komputer na miarę
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może nie próbowałeś? Albo faktycznie nie masz żadnych zdolności
    > mechanicznych (co nie jest ujmą :-))

    Może sam złożę. Propozycje sklepów to:
    A:
    Płyta główna Asrock 970 Extreme 3 - sockket AM#,AM3+
    AMD FX 6100
    Pamięć najlepiej 1600 GoodRam
    Obudowa SPC Gladius M30
    zasilacz preferują Zasilacz 600w Aerocool VS-600 ale to mam

    B:
    Płyta główna :ASUS B85M-G
    i5-4690 4x3,9GHz
    pamięć DDR3 1600
    obudowa - ? (czy coś stoi na przeszkodzie aby taka sama jak do A?)