  • Data: 2011-02-13 09:42:21
    Temat: Re: Komputer do wbudowania
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 13 Feb 2011 02:55:54 +0100, "sundayman"
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >A, spojrzałem na cenę dla 5 szt.:) Ale to jak pisze kol.Mario - taniej taki
    >dynks na USB.
    >Tyle, że nie wiem czy nie będzie trudniej z programem, ale to chyba kwestia
    >drivera.

    Aaa dziękuję, zapomniało mi się o tych małych płytach. Reszta jest już
    dobrze znana, gdyż obecnie stosowany jest zwykły PC + karty
    Advantecha, co daje łatwą dostępność standardowych części. Na
    szczęście nie muszę walczyć o jak najmniejszą cenę, gdyż wobec ceny
    miernika na poziomie ~6,5 kEuro reszta to fistaszki ;)
    --
    Grzegorz Krukowski