  • Data: 2011-01-27 22:15:29
    Temat: Re: Komputer do obróbki zdjęć do 3 tys
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    tak z ciekawosci sie spytam: czy photoshop/lightroom "potrafia"
    wykorzystac 4 rdzenie? czy nie lepiej wyszloby /skoro nie chcesz
    podkrecac/ zakupic cos z dwoma rdzeniami, ale za to- per rdzen-
    szybszymi niz te z quada? sa przeciez z HT, wiec i nie beda ssaly przy
    jakims multitaskingu /fakt, quady bylyby lepsze/.
    poza tym: procki sandy bridge obsluguja zestaw instrukcji AVX- maja
    one zastosowanie przy obrobce multimediow- glownie filmow- w
    niektorych programach /nowych oczywiscie/- czy fotoshop oraz lightroom
    obsluguja je? moze nowsze wersje beda je obslugiwaly /czy adobe cos
    oglosil etc/?
    takie moje 3 grosze- od kogos kto sie niezbyt zna na obrubce zdjec
    etc- jesli pisze glupoty, to prosze mnie poprawic

    szymon