  • Data: 2015-07-15 13:15:16
    Temat: Re: Komputer czasami nie rozpoznaje urządzeń USB
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-07-15 o 08:39, Marek pisze:

    > Użytkownik "Przemysław Ryk" <p...@g...com> napisał w
    > wiadomości news:w1011dpuxug4$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.inf
    o...

    > Nie próbuj podważać faktów, teoretyku. Nie pisałbym tego, gdybym nie
    > spotkał się
    > z takim zachowaniem systemu i to zarówno na wielu kompach, jak i na różnych
    > systemach (Win2000, XP). Na 7-ce nie wiem, nie miałem okazji, może tam
    > poprawili.

    Win 98 i Win 2k miały błąd - w pewnych okolicznościach przypisywały
    kolejne litery do urządzenia - nawet dla dwóch kolejno po sobie
    wkładanych urządzeń. Po pewnym czasie lista liter się kończyła. DOS
    potrafił czasem przydzielać dla CD "literę" [: (lewy prostokątny nawias)
    i to działało, jednak w Windows wyższe ASCII już nie działały.

    Przy wymuszeniu litery względem konkretnego urządzenia (a może UUID?)
    mechanizm potrafił głupieć.

    Win XP odziedziczył błąd, jednak była poprawka jeszcze za SP1. Nie była
    ona wymagalna, więc można spotkać XP, które przypisuje tę samą literę i
    na zasób sieciowy, i na urządzenie "dopinane".

    --
    Pozdrawiam.

    Adam