  • Data: 2009-06-25 06:56:33
    Temat: Re: Komputer Firmowy
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In the darkest hour on Sat, 13 Jun 2009 13:35:31 -0400,
    rs <n...@n...spam.pl> screamed:

    > poprzednio rozumiem, ze jeszcze zaspany, teraz musi juz troche
    > nastukany. sobota. nie dziwi.
    > po co mialbym kupiwac oracle na maca? na co mi to? a jak tobie dziala
    > mocno srednio, to uderzaj do producenta oprogramowania z zazaleniami.
    > ja ci nic nie pomoge.
    > jak zona|dziewczyna|partner cie rzzuci, dla kogos kto, akurat ma
    > makowke, to tez bedziesz narzekal, ze to wina apple'a? <rs>

    To ja może jak krowie na rowie. Pominę przy tym powyższy bełkot.
    Gdzie kupiłeś iWyrocznię?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:229B ]
    [ 08:55:38 user up 12114 days, 20:50, 1 user, load average: 0.02, 0.10, 0.77 ]

    The Internet is a gateway to get on the net. -- Bob Dole