  • Data: 2011-05-05 14:23:28
    Temat: Re: Kompatybilność M111.946 z 945 i resztą rodziny M111
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ipu4hq$r1o$1@news.onet.pl...

    > "A31AB0"
    > to jest jedna litera? ja tu widzę zmianę litery i jedną dodatkową...

    831AB czy 831AB0 - bez różnicy.

    > Tylko że to nie jest tylko moje zdanie

    Nadal nic to nie zmienia.
    Dodaj nazwę producenta i modelu do tego technicznego oznaczenia i wszystko
    będzie ok.

    > Dla Ciebie będzie niezrozumiałe do momentu, aż się zmusisz do tego żeby
    > samodzielnie się czegoś dowiedzieć,

    Problem w tym, że zazwyczaj nie ma sensu się tego dowiadywać.
    Właśnie po to masz napisać, że piszesz o Mercedesie, Volkswagenie czy innym
    niemieckim badziewiu, żeby nikt nie musiał sprawdzać w google, że ten temat
    go nie interesuje.
    Na tej samej zasadzie nie zapodaje się gołych linków na grupach
    dyskusyjnych.
    I tyle.