    From: "Adam K." <a...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Kompakt z fajnym zoomem a'la Nikon Coolpix P90
    Date: Sun, 13 Sep 2009 13:33:01 +0200

    Użytkownik "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h8ijn0$598$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Adam K." <a...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    > Taki który tobie będzie odpowiadał, baetrie, megazoom i wielość
    > wyświetlacza zazwyczaj przestaje mieć jakiekolwiek znaczenie jak brakuje
    > szerokiego kąta, zastanów sie ile razy zrobisz fotkę z "zommem 10x" a
    > potem porównaj to z ilością fotek robionych z bliska na minimalnej
    > ogniskowej. Co do mieszania kartami SD to przy ich cenach też mało ważne a
    > prowadzi zazwyczaj do posta "sformatowąłem kartę w telefonie i nie mogę
    > odzyskac zdjęć"

    OK, zooma używam aby zbliżyć jakiś element, szczegół, który chciałbym dobrze
    widzieć, który jest daleko, a do którego nie mogę podejść bliżej. Jeśli
    chodzi o przekładanie kart między urządzeniami, to zawsze jestem ostrożny i
    zanim to zrobię, zgrywam na kompa to co dla mnie ważne, po prostu nie chcę
    kolejnego typu karty (ale nie jest to kryterium najważniejsze, ważniejszy
    jest dla mnie zoom oraz obracany wyświetlacz).

    Do cech, które chciałbym aby aparat posiadał, dołożyłbym także wizjer, w
    dużym słońcu wyświetlacz LCD marnie się spisuje, ale jego brak przeżyję.
    Ważną cechą jest obracany wyświetlacz, cenny w sytuacjach gdy to, co chcę
    sfotografować mogę złapać trzymając ręce wysoko w górze a wtedy obracany
    wyświetlacz pomagałby w precyzyjnym celowaniu w obiekt, któremu robię
    zdjęcie.

    A zatem może jakieś konkretne propozycje? A może P90 nie jest taki zły? Ktoś
    z Was używa tego sprzętu?

    Pozdrawiam
    Adam

    P.S. Czy ktoś z nas nie ma przypadkiem źle ustawionego kodowania polskich
    liter?