  • 1. Data: 2012-02-21 21:17:02
    Temat: Kompakt do 1K PLN
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    Szukam kompaktu do 1 000 PLN o malych rozmiarach wiec hybrydy odpadaja.
    Ostateczny wybor chyba zaweze do:
    Panasonic DMC-FZ20
    Sony DSC-HX7V
    Canon SX230 HS (albo 220 jak bedzie zauwazalnie tanszy bo rozni sie
    tylko brakiem GPS).

    Moze ktos ostatnio stal przed podobnym dylematem i moglby sie podzielic
    przemysleniami?

    Z tego co udalo mi sie ustalic to Canon ma chyba odrobine ladniejsze
    zdjecia za to najmniej "bajerow" (np. zdjecia 3D).

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2012-02-24 14:24:56
    Temat: Re: Kompakt do 1K PLN
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl>

    Marcin <n...@n...ru> napisał(a):

> [...]
    >tylko brakiem GPS).
    >
    >Moze ktos ostatnio stal przed podobnym dylematem i moglby sie podzielic

    Ja po podobnych rozterkach wzialem DSC-HX9V. Aparat byl glownie dla zony
    ktora chciala krecic filmiki i tu po prostu nie bylo dla tego Sony zadnej konkurencji
    na
    tym polu. To, co on potrafi w tej materii do dzis mnie raduje :)
    Fotki oczywiscie sa jakosci ponizej Canona SX230HS, ale to dopiero widac
    1:1. Uiperdliwoscia tych aparatow sa male przyciski obok siebie, wiec
    z duzymi grabami trzeba uwazac przy manipulowaniu bo zdarza sie
    nacisnac np. 2 jednoczesnie.
    Soniacz ma sporo bajerow, funkcje panoramy, 3D, HDR itp. ale
    osobiscie traktuje to bardziej jako ciekawostke niz uzytecznosc
    (czasami korzystam z funkcji panoramy, chociaz i tak wole ja skladac potem na
    kompie).

    Porownanie tych aparatow masz ladnie zrobione na www.dpreview.com.
    Jakbys mial jakies szcegolowe pytania odnosnie tego aparatu - pytaj.
    Ale powtorze - jak priorytetem sa zdjecia, wez lepiej Canona SX230.
    Do filmikow - juz napisalem.

  • 3. Data: 2012-03-22 19:59:47
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    W dniu 2012-02-24 15:24, Pan Peresada pisze:

> [...]
    > Jakbys mial jakies szcegolowe pytania odnosnie tego aparatu - pytaj.
    > Ale powtorze - jak priorytetem sa zdjecia, wez lepiej Canona SX230.

    Dzieki.
    Zdecydowalem sie na Canona. Co ciekawe wersja z GPS byla tansza niz
    wersja bez GPS. Moze trzeba zaplacic za wydlubanie odbiornika;)

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 4. Data: 2012-04-17 10:18:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 24 Feb 2012 15:24:56 +0100, w
    <s...@4...com>, Pan Peresada

> [...]
    konkurencji na
    > tym polu. To, co on potrafi w tej materii do dzis mnie raduje :)

    Odkurzę temat -- jak wypadają filmy w porówaniu z TZ-20?

  • 5. Data: 2012-04-17 13:35:14
    Od: "Ludmiła" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Polecam panasaonik Lx-3 jest super !
    jasny obiektyw i super filmy,
    ale wystaje delikatnie obiektyw

  • 6. Data: 2012-05-11 14:24:58
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin" <n...@n...ru> napisał w wiadomości
    > Witam

    > Dzieki.
    > Zdecydowalem sie na Canona. Co ciekawe wersja z GPS byla tansza niz wersja
    > bez GPS. Moze trzeba zaplacic za wydlubanie odbiornika;)

    i jak ten aparat się sprawdza w praktyce?

    też go oglądam. szkoda, że niema takiego obiektywu jak p300 - szerokiego.;)

    hmm, co jescze cie kusiło w tej cenie i jakie argumenty pozyskałeś podczas
    poszukiwań?

    --
    Pozdrawiam, Bartek