  • Data: 2011-06-27 19:00:40
    Temat: Re: Komórka jako modem
    Od: peter <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-26 16:56, zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "boxfish" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > potwierdzam peter ma problemy z czytaniem, chyba to troll grupowy
    > bo zamiast proponować, pisze bzdety

    A czego sie spodziewasz
    jakie pytanie taka odpowiedz.
    Mialem motorole v66 w 2001 roku z gprs
    ktora mozna bylo podpiac jako modem.
    Sadzac z tego postu to sie wtedy urodziles
    Teraz sprobuj rozkminic dlaczego pisze ze
    historia ta miala miejsce 10 lat temu
    czy dlatego ze chce sie pochwalic ze taki ze mnie kozak
    gsmowy czy ze, jest cos takiego jak postep.