  • Data: 2012-07-31 19:59:23
    Temat: Re: Komfort jazdy sportowym autem - CLK
    Od: R2r <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-31 16:40, Artur Maśląg pisze:

    > Wyciąłeś sobie z kontekstu co chciałeś, a cel tego specjalnie
    > chwalebny nie jest. No, ale baw się dobrze.

    Nie z kontekstu tylko z wypowiedzi i nie wciąłem tylko zacytowałem
    spójny fragment zdania złożonego, którego pozostała część nie zmienia
    sensu wypowiedzi. Napisałeś w niej właśnie to, że tylko partacz może
    zakładać takie ciężarki do alufelg. Brak jakichkolwiek wykluczeń poza
    przypadkiem (nieistotnym) robienia tego na życzenie klienta czyni zdanie
    fałszywym, czego dowiodłem pokazując przypadek zadający kłam Twojej
    tezie. A Ty jak zwykle zamiast przeprosić i sp...rostować będziesz wił
    się i płakał o rzekomym wyrwaniu z kontekstu itp., byle tylko nie
    przyznać się do błędu bo przecież nawet jak Ty popełniasz błędy (w swoim
    mniemaniu to jestem niemal pewien, że nie) to winni są ci, którzy te
    błędy zauważają.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __