  • Data: 2012-08-01 09:02:16
    Temat: Re: Komfort jazdy sportowym autem - CLK
    Od: R2r <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-31 20:20, Artur Maśląg pisze:

    > Jak napisałem - baw się dobrze. Dowiodłeś tylko tyle, że za wszelką
    > cenę coś sobie wytniesz z kontekstu, by odreagować na grupie.

    Ale mnie nie bawi dowodzenie, że białe jest białym, czemu po raz kolejny
    zaprzeczyłeś. Dawno już na grupie zauważono, że jesteś manipulantem i
    pozbawionym krzty honoru trollem. Po raz kolejny potwierdzasz to kreując
    fałszywe zarzuty. Zwrócenie uwagi na popełniony przez Ciebie błąd jest w
    Twoich oczach odreagowaniem, czyli jak napisałem wcześniej: winni Twoich
    błędów są ci, którzy ośmielili je wykazać. Naiwnością byłoby oczekiwać
    od Ciebie przeprosin i wycofania się z napisanej wcześniej i
    dowiedzionej przez kogoś bzdury. Arogancja - jak widzę - daje Ci złudne
    poczucie przewagi, ale tylko w swoich oczkach jesteś taki wspaniały i
    mądry. Wydaje Ci się też, że Twój obraz robi na kimkolwiek frustrujące
    wrażenie. Otóż mylisz się znów - u większości budzi co najwyżej
    uśmieszek politowania i tyle. Większość ma Cię tam gdzie Twoje miejsce.
    U mnie również tam wracasz. Zdrówka życzę.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __