  • Data: 2012-07-31 18:14:39
    Temat: Re: Komfort jazdy sportowym autem - CLK
    Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-31 16:43, Artur Maśląg pisze:

    > Spoko - mowa była o 17" alu oraz o ciężarkach klejonych od wewnątrz
    > felgi, które to były za wysokie i przy hamowaniu je ścięło.

    Otóż to, takie:
    http://nokautimg1.pl/p-0f-30-0f300077e63c605d3672357
    2de873bfb500x500/ciezarki-klejone-do-felg-pb-5-10g-3
    kg-50szt-hofmann-std.jpg
    ciężarki przyklejone od wewnątrz okazały się zbyt grube. Gumiarz znalazł
    zamiast nich takie bardziej płaskie, prostokątne-dłuższe, a o te 1-1.5mm
    cieńsze. Nie bez powodu widać sprzają takie kawałki ołowiu
    http://allegro.pl/ciezarki-klejone-extra-cienkie-2mm
    -super-slim-i2522762916.html
    z opisem "super slim"

    --