  • 1. Data: 2012-02-07 15:57:55
    Temat: Komentarz nt Passata 2.0 TDI, ale ubaw
    Od: "michno" <m...@m...biz.pl>

    http://moto.pl/MotoPL/1,88571,11096287,Zlodzieje_wyb
    ieraja_niemieckie.html

    drugi komentarz od góry niejakiego kpt wrony nt paska

  • 2. Data: 2012-02-07 22:08:45
    Temat: Re: Komentarz nt Passata 2.0 TDI, ale ubaw
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-02-07 15:57, michno pisze:
    > http://moto.pl/MotoPL/1,88571,11096287,Zlodzieje_wyb
    ieraja_niemieckie.html

    > drugi komentarz od góry niejakiego kpt wrony nt paska

    No i? W 90% ma rację. Nawet w 95%.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2012-02-10 00:44:28
    Od: "Mlody" <mlody@h(tutaj 0).pl>

    Użytkownik "michno" <m...@m...biz.pl> napisał w wiadomości
    > http://moto.pl/MotoPL/1,88571,11096287,Zlodzieje_wyb
    ieraja_niemieckie.html
    > drugi komentarz od góry niejakiego kpt wrony nt paska

    Trochę racji ma.
    Ale tragizowanie na tamat 2.0 TDI w necie jest tak trendi że aż sie rzygać
    chce.
    Wcale nie jest tak źle.
    Mój ojciec kupił 3 lata tamu Tourana 2.0 TDI zrobił przez ten czas jakieś
    60kkm, ogilnie Touran ma na tą chwilę
    jakieś 260kkm na liczniku ile na prawdę tego nikt nie wie.
    I jak na złość internetowym specjalistom nie pękła głowica, nie siadła pompa
    oleju, wtryski też nietykane, dwumas żyje całkiem nieźle, DSG też jakoś nie
    okazuje niepokojących objawów.
    Jedyne co sie w tym czasie posypało to jeden przegub wewnętrzny niestety do
    nabycia tylko w ASO za 780zł... i rura od intercoolera też ASO nie pamiętam
    ile ale jakoś do przeżycia.
    Fakt faktem że pies lizał inżynierów VW za to że świece żarowe schowali pod
    deklem zaworów i dostać się do nich to już nie taki luz jak w 1.9 TDI, ale
    genaralnie to miałem okazje przejechać Toruanem Warszawa-Paryż-Warszawa i w
    sumie to dupy nie urywa, ale i czepić się specjalnie nie ma o co. Spalanie
    akceptowalne, dynamika rozsądna, no może nieco głośno.

    --
    Pozdrawiam!
    Mlody

  • 4. Data: 2012-02-10 09:49:05
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Mlody nabazgrał(a):

> [...]
    ieraja_niemieckie.htm
    > Trochę racji ma.
    > Ale tragizowanie na tamat 2.0 TDI w necie jest tak trendi że aż sie

    Audi A3 ... dwie powazne awarie, DSG + peknieta glowica w
    przeciagu roku w aucie ktore ma 38000km

  • 5. Data: 2012-02-10 11:21:30
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-02-10 09:49, Chris pisze:
    > Mlody nabazgrał(a):

    > Audi A3 ... dwie powazne awarie, DSG + peknieta glowica w
    > przeciagu roku w aucie ktore ma 38000km

    Octavia II, 230kkm, ja zrobiłem 50kkm, żadnej poważnej awarii - może
    wszystkie poważne naprawione na gwarancji przy 40kkm? :)

    Lukasz

  • 6. Data: 2012-02-10 11:28:12
    Od: AZ <a...@g...com>

    Ciekawa historia http://vwszrot.pl/

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2012-02-10 12:19:20
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-02-10 00:44, Mlody pisze:

    ieraja_niemieckie.html

    > Trochę racji ma.
    > Ale tragizowanie na tamat 2.0 TDI w necie jest tak trendi że aż sie rzygać
    [...]

    Nie ma co przesadzać, patrząc na komentarze na licznych forach, młodszy
    brat TSI pięknie nadrabia w rankingu awaryjności. Rozrząd na łańcuchu do
    wymiany po kilkunastu tysiącach.

    A.

  • 8. Data: 2012-02-10 15:40:21
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 10/02/2012 10:28, AZ wrote:

    > Ciekawa historia http://vwszrot.pl/

    Mam za sobą: 300 tys kilometrów na liczniku

    Czekaj, pacjent przejechał 300.000km, a właściciel biadoli że trzeba
    sprzęgło wymienić i coś się popsuło? Głowa go boli?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 9. Data: 2012-02-10 15:44:09
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 10/02/2012 14:40, kamil wrote:

    > Mam za sobą: 300 tys kilometrów na liczniku
    >

    > Czekaj, pacjent przejechał 300.000km, a właściciel biadoli że trzeba
    > sprzęgło wymienić i coś się popsuło? Głowa go boli?

    Hehe, doczytałem dalej wypociny tego pana. Kupił w Niemczech używanego
    Passata z 170tyś na liczniku (bardzo popularny przebieg w komisach,
    zapewne przez przypadek) z cholera wie jaką historią i jak traktowanego,
    po czym jęczy bo się psuje. Litości..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 10. Data: 2012-02-10 15:46:24
    Od: kamil <k...@s...com>

> [...]

    Passata z 170tyś na liczniku (bardzo popularny przebieg w komisach,
    zapewne przez przypadek) z cholera wie jaką historią i jak traktowanego,

    "Było to dla mnie dziwne, no ale skoro tak się działo to uznałem, że tak
    ma być, przecież kupiłem prawie nowy samochód."

    "Prawie nowy" trzyletni Pasek w dizlu od niemca panie niebity nic nie
    puka nic nie stuka ze 170k na liczniku. Autor tej strony chyba się z
    czymś na łby pozamieniał, jak głosi ludowe porzekadło.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net