    From: kamil <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Komentarz nt Passata 2.0 TDI, ale ubaw
    Date: Fri, 10 Feb 2012 14:46:24 +0000

    On 10/02/2012 14:40, kamil wrote:

    > Mam za sobą: 300 tys kilometrów na liczniku
    >

    > Czekaj, pacjent przejechał 300.000km, a właściciel biadoli że trzeba
    > sprzęgło wymienić i coś się popsuło? Głowa go boli?

    Hehe, doczytałem dalej wypociny tego pana. Kupił w Niemczech używanego
    Passata z 170tyś na liczniku (bardzo popularny przebieg w komisach,
    zapewne przez przypadek) z cholera wie jaką historią i jak traktowanego,
    po czym jęczy bo się psuje.

    "Było to dla mnie dziwne, no ale skoro tak się działo to uznałem, że tak
    ma być, przecież kupiłem prawie nowy samochód."

    "Prawie nowy" trzyletni Pasek w dizlu od niemca panie niebity nic nie
    puka nic nie stuka ze 170k na liczniku. Autor tej strony chyba się z
    czymś na łby pozamieniał, jak głosi ludowe porzekadło.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net