  • 11. Data: 2012-02-10 20:17:28
    Temat: Re: Komentarz nt Passata 2.0 TDI, ale ubaw
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/10/2012 03:40 PM, kamil wrote:

    > Mam za sobą: 300 tys kilometrów na liczniku

    A nabył przy 170 kkm.

    > Czekaj, pacjent przejechał 300.000km, a właściciel biadoli że trzeba
    > sprzęgło wymienić i coś się popsuło? Głowa go boli?

    Mam samochód z silnikiem VW z 1993 roku, przez prawie 20 lat technologia
    poszła niby do przodu, oleje też są lepsze i przez ten czas (290 kkm)
    nie było ŻADNEJ awarii silnika - standardowo tylko olej, paski, świece,
    kable itp. czyli jednym słowem elementy eksploatacyjne. Uważasz, że
    pęknięta głowica czy zjechana na okrągło zębatka na wale to normalna rzecz?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2012-02-11 10:18:12
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-02-10 15:46, kamil pisze:

    > Hehe, doczytałem dalej wypociny tego pana. Kupił w Niemczech używanego
    > Passata z 170tyś na liczniku (bardzo popularny przebieg w komisach,
    > zapewne przez przypadek) z cholera wie jaką historią i jak traktowanego,
    > po czym jęczy bo się psuje.

    zgadza się, równie dobrze mógł mieć wtedy ponad 300kkm, do tego zrobił
    130kkm to i ma prawo coś się zepsuć, ja w Polsce kupiłem 3-letniego
    2,0TDI z przebiegiem 180kkm i wśród firmowych aut był to standard
    (prywatne były ze średnim przebiegiem nieco mniejszym)
    W Polsce można spokojnie zrobić ponad 100kkm rocznie (sam robię 60kkm, a
    moje główne zajęcie to nie prowadzenie auta, znam ludzi którzy robią
    ponad 100kkm po naszych drogach), myślę że u Niemca spokojnie więcej...
    Dochodzi do tego jeszcze kwestia eksploatacji, wymian oleju, stylu jazdy
    itp., no i szczęścia przy zakupie nowego auta (czyli nie trafienie na
    felerny egzemplarz)

    Lukasz

  • 13. Data: 2012-02-12 17:24:31
    Od: "Marek P." <m...@g...pl>