    From: "Pink" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Kombinezo przeciwdeszczowy
    Date: Sun, 8 Feb 2009 20:39:21 +0100

    Użytkownik "doktorek65" <doktorek65@_NOSPAM_o2.pl> napisał w wiadomości
    news:56d3f35c3f3b0aaf6d5e6aa8c71b6015$1@grupy.scigac
    z.pl...
    > Witam wszystkich mgliście(na Pomorzu mgła)Proszę o poradę.Mam portki i
    > kurtałkę Roleffa Lisboa.Wszystko rozmiar L(180cm,78kg)Muszę kupić condoma

    mam dokładnie ten sam strój co ty i w takim rozmiarze, nawet waga identyko.
    Z początkiem zimy postanowiłem odprowadzic mój moto z WAWY do rodziców na
    wieś- 130 km jazdy w jedną stronę. Nieszczesliwie stało sie tak że
    temperatura podczas jazdy w nocy była od -2 do 2 i lało deszczem i padało
    śniegiem niemiłosiernie. Załozyłem podpinki do sttroju, szalik, rekawice,
    grube skarpety, buty skórzane. Jechalem i juz prawie ryczałem przez 3
    godziny. Przemokły rekawice i buty. Spodnie i kurtka nie przemokły a już na
    starcie oblany byłem doszczetnie wodą. Także strój szybko chyba nie przemaka
    i dobrze sechł...

    pozdrawiam
    Pink