  • Data: 2013-11-12 00:52:47
    Temat: Re: Kombatanckie wspomnienia
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości
    news:2gm289dfo47ul77p9gc93pookn7r2rpmq7@4ax.com...
    > Tu gdzie jestem, jak ktos chce sluchac radia, to slucha radia
    > satelitarnego. Kosztuje 6 dolcow miesiecznie od odbiornika, czyli tyle
    > co kawa w Starbucks z ciastkiem. 200 z hakiem programow, wiekszosc bez
    > reklam. Antena wielkosci pudelka papierosow, nei wymaga "celowania".
    > moze lezec byle gdzie. W betonowym budynku - przy oknie. Wiekszosc
    > samochodow ma wbudowane radio satelitarne i antene. Produkt uboczny -
    > dostawa przez Internet.

    No jasna sprawa, że to przyszłość. Ale jak jest z wizowaniem do satelity w
    czasie jazdy? szeroka wiązka, czy niskie satelity?
    Poza tym, to raczej sprawa na powierzchnię chyba?

    > Koszt dla nadawcy: wypuszczenie satelity. Ale widac sie oplaca skoro
    > istnieje, ludzie placa a firma (SiriusXM) ma sie dobrze.

    Ale dotrzeć do cennika nienajłatwiej (da się)... chcą w triala wciągnąć i
    żeby się rejestrować... O nie, nie dam się wciągnąć :P :))
    Skoro ludzie płacą - pewnie tak...
    Chciałem dowiedzieć sie kapkę więcej, ale nie było moim zamiarem zobaczyć
    panią Stefani Germanottę, zamiast czegoś konkretnego (na YT) o radiu. Może i
    się usmiechała... Ale ja wolałem zobaczyć np. jak to radio działa, jakiego
    sprzętu używa, nie jestem skory wchodzić w takie układy, jeśli nie wiem, jak
    co działa.
    Acha... dostawa przez internet? Od razu z satelity, czy coś pośredniczy w
    działaniu? Strona niezbyt mi chciała zeznać co do konkretów technicznych.
    Bo może mi się bardziej opłaci te kilkaset stacji grać, ciągnąć ze swojego
    Wi-Fi? (144/150 Mbps, takie mam łącze i z rzadka zdarza się je wysycić)
    Ruter ma chyba 300, tylko laptop 54, ale chcę mu kartę wifi wymienic. Np...
    Kupuję takie radio:
    http://allegro.pl/nowe-przenosne-radio-wifi-stacje-z
    -calego-swiata-g-i3624598991.html
    Bo takie, to by chyba była przesada:?
    http://allegro.pl/denon-ceol-n-8-internet-radio-wifi
    -i3688671157.html
    To wygląda niedrogo:
    http://allegro.pl/brytyjskie-radio-internetowe-wi-fi
    -agk-10372-nowe-i3683020164.html
    Taki gadget:
    http://allegro.pl/radio-internetowe-archos-35-home-c
    onnect-wi-fi-i3664323991.html
    Taki wypasik:
    http://allegro.pl/radio-internetowe-fm-dab-dual-ir-1
    0-wi-fi-lan-i3636090174.html
    I nie płacę za odbiór, co się dostroi, mam za friko.
    Nawet emisję TV kubańskiej...
    http://wwitv.com/tv_channels/7100.htm
    Kontrolka ze strony www.cubasi.cu nie ładuje mi się, wiec musiałem naokoło.
    No, taki układ mam... a drążę tak głupio, bo mnie serio interesuje, jak to
    działa, bo nie chciabym brać tego w ciemno.
    Bez złych myśli, zamiarów...

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.