    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Komarzyce atakują
    Date: Wed, 16 Jun 2010 11:21:58 +0000 (UTC)

    Pan Artur(m) napisał:

    > A może ta małe helikopterki mają zakodowany "dyskryminator okienkowy"
    > za mało to krokodyl, za dużo - piec w hucie:).

    Najgorsze, że mają zakodowaną dyrektywę "mnożyć się, mnożyć i mnożyć".
    Z góry wiadomo, że większość tego cholerstwa, któremu się udało wykluć
    z jajka i przepoczwarzyć, może w ogóle nikogo nie ukąsić. Helikopterki
    latają w sile kilkudziesięciu dywizji, a jak się kilku uda udziabać,
    to już mamy problem. Dlatego doktryna wojenna, by wabić wroga na własne
    terytorium by tam się znim rozprawić, nie wygląda na skuteczną. Car
    Aleksander mógł tak wciągnąć Napoleona pod Moskwę, bo wiedział, że tam
    posiłków znikąd. Ale tu ile byśmy jednostek nie przechwycili, to i tak
    nic w porównaniu z siłami na zapleczu, które w każdej chwili gotowe jest
    zastąpić poległych.

    --
    Jarek