  • Data: 2010-06-16 12:23:42
    Temat: Re: Komarzyce atakują
    Od: Konop <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jarosław Sokołowski pisze:

    > No, wspominałem już wcześniej o tym. Potrafią wpieprzać nektar aż miło,
    > pewnie im nawet smakuje, a nas kłują dla jaj. To znaczy jak je jakiś
    > koleś wcześniej bzyknie, to zmieniaja dietę w trosce o potomstwo.
    > W ciąży miewa się różnie zachcianki, to nic nowego.
    >
    > Może nadzieją by była modyfikacja genetyczna nie komarów, a jakiejś
    > rośliny, która by była w stanie wytwarzać mniej wegetariański nektar?

    Ale to nic nie da... one lecą do potu, CO2, temperatury itp... Nie są
    smakoszami i nie wybiorą roślinki, bo smakuje lepiej niż krew... są tak
    "zaprogramowane" (genetycznie), że atakują ludzi i zwierzęta... Fakt,
    gdyby roślinka "pachniała" podobnie jak człowiek i do tego była
    stałocieplna, to może do niej też by leciały, ale człowiekiem by nie
    pogardziły :(..

    Konop