  • Data: 2010-06-29 20:14:43
    Temat: Re: Kolo dwumasowe... czy to ma sens?
    Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Takie tam drobiazgi jak gaśnięcie, dławienie się, nierówna praca
    > silnika. Dało się z tym żyć, pewne zjawiska nawet były
    > korzystniejsze dla silnika (dziś wielu potrafi polecieć pełną
    > łychą na zimnym, dopiero co odpalonym silniku, bo silnik nie
    > kaprysi).
    >
    > r.
    Nieprawda. Prawidłowo wyregulowany silnik w dobrym stanie lepiej palił zimą na
    gaźniku niż teraz z wtryskiem. Ssanie do końca, dwa, trzy wciśnięcia pedału gazu
    do oporu ( nie dotyczy malucha) i start od pierwszego przekręcenia
    rozrusznikiem. Bez heblowania, gaśnięcia czkawki. Po 10 sekundach można było
    startować. Teraz dłużej różne do niczego nie potrzebne lampki gasną. Żadnych
    komputerów, sond lambda, kół dwumasowych itp potrzebnych tylko sprzedawcy do
    ogłupiania ludzi bajerów. I to wszystko po to żeby 0,25 litra na setkę
    zaoszczędzić, albo i nie zaoszczędzić.A wszystko to po to żeby planetę
    oszczędzać. To niech pojadą do Ameryki Łacińskiej i zabronią używania rtęci przy
    wypłukiwaniu złota z rzek. Setki ton rocznie rtęci zużywają i nikomu to nie
    przeszkadza.