eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKolo dwumasowe... czy to ma sens?Re: Kolo dwumasowe... czy to ma sens?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: "kogutek" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolo dwumasowe... czy to ma sens?
    Date: Tue, 29 Jun 2010 15:20:19 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 27
    Sender: n...@n...onet.pl
    Message-ID: <6...@n...onet.pl>
    References: <i0cko1$jus$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1277817620 20276 213.180.130.18 (29 Jun 2010 13:20:20 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 29 Jun 2010 13:20:20 +0000 (UTC)
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 195.69.80.7, 10.174.28.62
    X-User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.10)
    Gecko/20100504 Firefox/3.5.10
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2293106
    [ ukryj nagłówki ]

    > Agent pisze:
    >
    > > Bo się wymagania klienta zmieniają. Ja ktoś kupuje nowe auto to ma
    > > chodzic cichutko jak benzyna, są wtedy ochy i achy o kulturze pracy. A
    > > to że potem telepie calą buda to już nie istotne.
    >
    > To wtedy zmienia dwumasę i znów ma ochy i achy.
    >
    >
    >
    > --
    > Piotr Czyż
    Zwłaszcza ze ten super wynalazek nie działa jak silnik pracuje bez obciążenia.
    Już dawno powinienem zginąć od wibracji. Kilka lat jazdy 2 cylindrowym 126p. Tam
    dopiero powinny być wibracje w czasie jazdy. Normalnie po 10 kilometrach
    powinien się zamienić w pył a ja z nim. Samochód powinien być jak najprostszy.
    Bo wtedy jest mało awaryjny i tani w eksploatacji. Kiedyś były gaźniki. Jak się
    zapchał to koszt czyszczenia był bardzo mały. Gaźniki się zrobiły niedobre.
    Teraz wtrysk. Z ekonomicznego punktu widzenia lepsze. Można oszczędzić na
    paliwie. Ale jak się popsuje to naprawa kosztuje tyle ile by kosztowało paliwo
    do gaźnikowego na więcej kilometrów niż by wynikało z oszczędności. Jak się w
    trasie popsuł gaźnik to na ssaniu można było dojechać, pierdział ale jechał.
    teraz spadnie jakiś kabelek i laweta potrzebna. kierowcy potrzebne są w zasadzie
    dwie informacje. Ile ma paliwa i jak długo na nim jeszcze pojedzie.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: