eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKolo dwumasowe... czy to ma sens?Re: Kolo dwumasowe... czy to ma sens?
  • Data: 2010-06-29 10:30:58
    Temat: Re: Kolo dwumasowe... czy to ma sens?
    Od: tadek <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 29 Cze, 09:57, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:
    > tadek pisze:
    >
    > > On 29 Cze, 00:33, DoQ <p...@g...com> wrote:
    > >> Tomasz Pyra pisze:
    >
    > >>> Czterocylindrowy przez wi kszo czasu nap dza, ale przez cz okresu
    > >>> hamuje (bo t ok nap dza wa korbowy przez nieca e 90 stopni obrotu),
    > >>> szarpie wi c dwumasa w jedn i drug stron .
    > >> I to jest wytlumaczenie :)
    >
    > >> Pozdrawiam
    > >> Pawel
    >
    > > poczytaj sobie co si dzieje z "dwumasem" w dizlu boxer a wi c
    > > naturalnie lepiej wywa ony ni rz dowy silnik. Pomijam podej cie
    > > gwaranta bo to inna sprawa
    > >http://forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?f=1&t=2462
    &st=0&sk=t&sd=a
    >
    > Akurat to wywa enie nie ma wp ywu na prac dwumasy, bo i tak suw pracy
    > jest co 90 stopni.
    > Dwumasa amortyzuje pulsacj na wale korbowym, a ta zale y g wnie od
    > ilo ci cylindr w.
    > A domy lam si , e 2.0 w Outbackach to cztery cylindry.

    dobrze się domyślasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: