  • 81. Data: 2012-02-29 23:36:35
    Temat: Re: Koło dojazdowe w sprayu?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/29/2012 10:40 PM, Adam Płaszczyca wrote:

    > Mhm. Powiedz, jak jedziesz dwoma autami na raz :D

    Wlecze za sobą na sztywnym holu, tak w razie W.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 82. Data: 2012-02-29 23:58:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 29 Feb 2012 22:40:42 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Mhm. Powiedz, jak jedziesz dwoma autami na raz :D

    No jak to - ty sie pytasz ?
    A kto wozil druga granade w czesciach w bagazniku :-)

    J.

  • 83. Data: 2012-03-01 07:18:17
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-02-29 23:26, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

    > Animka na regionalne.warszawa od wczoraj usiłuje wyciągnąć z telefonu
    > kartę Aero2 :-)

    Na telefonia.gsm też :-)

  • 84. Data: 2012-03-01 08:48:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > No jak to - ty sie pytasz ?

    Była mowa o wyjeżdżaniu spod domu, a nie o jechaniu dwoma.

  • 85. Data: 2012-03-01 09:17:54
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-02-26 15:38, Cavallino wrote:
    > Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <g...@...lesie> napisał w
    > wiadomości news:
    > coś więcej niż rękawiczki?

    > Co w bagażniku?
    > Rękawiczki, płachta i co jeszcze?
    > Podręczny warsztat też wozisz ze sobą?
    > W bagażniku co najwyżej może być aktówka, a nie pół warsztatu samochodowego

    Nawiązując do Twojego matrixa - rękawiczki i płachta brezentowa
    zajmująca tyle co szmatka, to pół warsztatu ?

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 86. Data: 2012-03-01 09:19:45
    Temat: Re: Ko?o dojazdowe w sprayu?
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-02-27 11:43, J.F wrote:

    > I po to wlasnie ten test. Zaloz biale ubranie, stan w blocie na poboczu,
    > zmien kolo starajac sie, a potem zobaczymy jak to wyjdzie :-)

    ROTFL. Może od razu do bagna wjedź i się w nim wytarzaj ? :-) Jaki
    problem podjechać kawałek dalej gdzie sią lepsze warunki do zmiany ?

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 87. Data: 2012-03-01 09:22:51
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-02-27 17:39, Cavallino wrote:
    > Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <g...@...lesie> napisał w
    > wiadomości news:jiebn6$npe$1@inews.gazeta.pl...

    > Rękawiczki + płachta = klucz+podnośnik?
    > W jakim matrixie?

    Rozumiem, ze Twoją filozofią, jest wyciąć pół odpowiedzi przedpiscy i
    traktować ją jako całość ? :-) No to gratulacje :-)

    Proponuję wrócić do tego co napisałęm i odnieść się do całości.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 88. Data: 2012-03-01 09:31:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <g...@...lesie> napisał w wiadomości

    > Nawiązując do Twojego matrixa - rękawiczki i płachta brezentowa zajmująca
    > tyle co szmatka, to pół warsztatu ?

    W konktekście niewożenia śmieci w bagażniku, to równie niepożądane
    składniki.

  • 89. Data: 2012-03-01 09:37:11
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-02-27 12:48, J.F wrote:

    > Nie znasz prawa Murphyego ? Szczesliwy czlowiek.
    >
    > Nawali wlasnie w ten jeden dzien i to w dodatku jak bedziesz juz
    > spozniony :-)

    I assistanse rozwiąze problem ? ;-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 90. Data: 2012-03-01 09:43:21
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-02-29 16:21, kamil wrote:
> [...]
    ea636f60e03f.jpg

    > O tak, znów sprowadź wszystko do ekstremów.

    ROTFL! Powiedział ten, co chwilę temu pisał o zmianie koła 0.5h przed
    spotkaniem, stojąc w błocie :-)

    Ciekawe jak byś sobie dał radę gdybyś stanał w trudnej sytuacji - gdzie
    _MUSISZ_ sobie poradzić sam. Przykładów moge podać mnóstwo... obyś się z
    nimi nie spotkał.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik