  • 71. Data: 2012-02-29 21:07:05
    Temat: Re: Ko?o dojazdowe w sprayu?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 29 Feb 2012 21:04:12 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):
    > No i? Jakiż problem... Pasek klinowy też kiedyś ubrany w garnitur
    > zmieniałem...

    Bialy garnitur ? Bo na szarym nie widac tak wyraznie :-)

    J.

  • 72. Data: 2012-02-29 21:33:09
    Temat: Re: Koło dojazdowe w sprayu?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 29 Feb 2012 12:11:52 +0000, kamil napisał(a):
    > Ale odróżniasz powieszenie półki z upieprzeniem garnituru w błocie na
    > pół godziny przed spotkaniem z ważnym klientem, podczas gdy mechanik z
    > opłaconego na rok z góry assistance grzeje tyłek w samochodzie trzy
    > kilometry dalej. Prawda?

    No ba, gdyby tak bylo ... ale moje doswiadczenie mowi ze pol godziny
    najmarniej, to ja juz kolo zmienie i rece umyje.

    No chyba ze klucz zlamie - tez juz woze spray. i kolo zapasowe :-)

    Swoja droga to trzeba by sprawdzic czy ten spray sie jeszcze do
    czegokolwiek nadaje, albo czy nie pordzewial, bo moze szkody narobic :-)

    J.

  • 73. Data: 2012-02-29 21:35:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/29/2012 09:07 PM, J.F. wrote:

    > Bialy garnitur ? Bo na szarym nie widac tak wyraznie :-)

    Pozostaje podyskutować o funkcjonalności białego garnituru ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 74. Data: 2012-02-29 21:41:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Assistance zrobi Ci kapcia w Twoim garażu?

    Zależy od wersji którą wykupisz.
    Jako że mam youngtimera, to tylko taka mnie interesowała, która to zapewnia,
    więc zrobią.

  • 75. Data: 2012-02-29 22:08:19
    Od: to <m...@...dupie>

    On Wed, 29 Feb 2012 14:31:26 +0100, Jakub Witkowski wrote:

    > Jedyna ekstrawagancja to chyba płachta. Ja tam zawsze mam koc - przydaje się do
    mnóstwa rzeczy.
    > Choćby wtedy gdy nas z lubą najdzie ochota... zrobić piknik :)

    Miszcz kawałliny robi piknik i inne takie takie rzeczy bez koca, ale on ma
    na 4 metry długiego...

  • 76. Data: 2012-02-29 22:40:05
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 29 Feb 2012 21:07:05 +0100, J.F. napisał(a):

    > Bialy garnitur ? Bo na szarym nie widac tak wyraznie :-)

    Nie ma znaczenia. Ważne, żeby po prostu nie usyfić się.

    --
    ___________ (R)

  • 77. Data: 2012-02-29 22:40:42
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 29 Feb 2012 19:37:30 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Ja odpalam drugie auto po prostu.

    Mhm. Powiedz, jak jedziesz dwoma autami na raz :D

    --
    ___________ (R)

  • 78. Data: 2012-02-29 23:20:44
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Jackare" <1...@t...com.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Januszek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > a nie lepiej assistance ?

    Assistance w sensie zawiezienia całego samochodu do wulkanizatora, jeśli nie
    ma się nawet dojazdówki w bagażniku?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 79. Data: 2012-02-29 23:26:16
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@b...maupa.tlen.pl>

    W dniu 2012-02-29 17:51, kamil pisze:

    > O właśnie, gdzie ona się podziewa? :)

    Animka na regionalne.warszawa od wczoraj usiłuje wyciągnąć z telefonu
    kartę Aero2 :-)

    Seco

  • 80. Data: 2012-02-29 23:35:56
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/29/2012 10:08 PM, to wrote:

    > Miszcz kawałliny robi piknik i inne takie takie rzeczy bez koca, ale on ma
    > na 4 metry długiego...

    Przecież ma płachte... na grzbiecie.

    --
    Artur