  • Data: 2017-01-23 11:56:21
    Temat: Re: Kolizja - podpisanie oświadczenia, ale jednak nie moja wina
    Od: Maciek <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > styl zmiany pasa oraz miganie dlugimi sugeruje co prawda buraka level 2 ale nie
    stanowi podstawy do nalozenia mandatu :-)

    Zagwarantujesz mu to w 100%? Taryfikator:
    "Korzystanie ze świateł drogowych w sposób niezgodny z przepisami 3pkt
    200 zł"
    Już nawet punkty dają ;-) a byłem przekonany, że nie.

    Patrząc na taryfikator:
    http://tnij.org/z65fcen

    Niewiadomo czy jeszcze kozackiej zmiany pasów nie da się pod coś
    podciągnąć z zagrożeniem, utrudnieniem itp., na logikę raczej nie...
    ale.. nigdy nie mów nigdy ;-)

    >kolizji winny jest ten z tylu i jesli chce sie przekonac o tym przed sadem to jego
    prawo ... przejdzie ...

    Dokładnie. Facet za Adamem, miał bardzo dużo czasu na ogarnięcie
    sytuacji na drodze to raz, do tego widać, że prędkości niewielkie
    sprzyjające zatrzymaniu się na krótkim odcinku.
    Ciekawe jaki samochód miał sprawca. Możliwe, że jakiegoś klekota "na
    stłuczkę", może jeszcze wyjdą ciekawe sprawy ;-)
    Ogólnie sytuacja nie jest taka prosta.
    Mimo wszystko wydaje się, że ewentualny bilans zysku/strat raczej będzie
    korzystny aby podrążyć temat, gościa pewnie postawią do pionu.
    Kwestia czym to będzie opłacone, może niczym, może mandatem.